Som topic sier 

Vedlegg
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo
chris skrev:"æ tar'n me 316'en min. dejn ha jo alu-vinge å sota ruta!"Kanksje tilogmed rieger front!da slitern ihvertfall!
Jostein skrev:Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt santchris skrev:"æ tar'n me 316'en min. dejn ha jo alu-vinge å sota ruta!"Kanksje tilogmed rieger front!da slitern ihvertfall!
cameleon skrev:Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt santer bare 250hk faktisk,med mindre det er den som lyser da?Men det som virkelig utgjør forskjellen er jo turbo-whistle i eksosen da!
Jostein skrev:Heh! Ja, det er jo ingen som kjøper den som ikke lyser vel! Spørsmålet er jo om man har blinkende eller konstant lys.cameleon skrev:Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt santer bare 250hk faktisk,med mindre det er den som lyser da?Men det som virkelig utgjør forskjellen er jo turbo-whistle i eksosen da!
funkes skrev:"Æ tar'n me mr2'en min ja! For den har motorn plassert bak sæte!"Har ikke lambo motor bak også da?
Banner jeg i kirka nå?