Akkurat nå står MR2’en i vinteropplag, men kommer til å møte sommeren med nye krefter under panseret

EDIT: Grattis

Akkurat nå står MR2’en i vinteropplag, men kommer til å møte sommeren med nye krefter under panseret
TomG skrev:Supert Marcus, så dette imorres, men var på jobb og veldig travel.Jeg sender deg adressen som du kan shippe motoren til
Kona og Jeg plus unger hilser og gratulerer masse....kanskje jeg skulle sende deg en 600whp 3sgte som du kunne skremt dem med til våren...
T
Ole C skrev:Jeg henger meg på, GRATULERER!Vet ikke om det blir noen artikkel i bladet... er ikke sikker på hvordan detaljene rundt dette blir...
Vakker bil du har, gleder meg til å se reportasjen. Det blir vel litt skriverier i bladet autofil også kanskje?
TomG skrev:Supert Marcus, så dette imorres, men var på jobb og veldig travel.Ehm.. du har ikke en til meg og vel?
Kona og Jeg plus unger hilser og gratulerer masse....kanskje jeg skulle sende deg en 600whp 3sgte som du kunne skremt dem med til våren...
T
chris skrev:Og til meg...TomG skrev:Supert Marcus, så dette imorres, men var på jobb og veldig travel.Ehm.. du har ikke en til meg og vel?
T
MR2turbo skrev:blir jo ikke den første NSK-MR2'en på Autofil, daSi det - tror ikke MR2 står øverst på prioriteringslista om dagen rett og slett.Men sånn alikevel, hvorfor er ikke Raymond her inne?