TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofils Superkonkurranse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26542  av Zerpent

Grattis Markus!!

Det var velfortjent! :D

#26543  av funkes

Akkurat nå står MR2’en i vinteropplag, men kommer til å møte sommeren med nye krefter under panseret

:)

EDIT: Grattis :) Er styggtrøtt og glemte å skrive det! 8)

#26547  av TomG

Supert Marcus, så dette imorres, men var på jobb og veldig travel.
Kona og Jeg plus unger hilser og gratulerer masse....kanskje jeg skulle sende deg en 600whp 3sgte som du kunne skremt dem med til våren...

T

#26556  av Ole C

Jeg henger meg på, GRATULERER!

Vakker bil du har, gleder meg til å se reportasjen. Det blir vel litt skriverier i bladet autofil også kanskje?

#26557  av Dalan

Gratulerer :D

#26571  av MR2turbo

Fortsatt takk ;)
TomG skrev:Supert Marcus, så dette imorres, men var på jobb og veldig travel.
Kona og Jeg plus unger hilser og gratulerer masse....kanskje jeg skulle sende deg en 600whp 3sgte som du kunne skremt dem med til våren...

T
Jeg sender deg adressen som du kan shippe motoren til :D så skal jeg skremme dem skikkelig, hehe
Ole C skrev:Jeg henger meg på, GRATULERER!

Vakker bil du har, gleder meg til å se reportasjen. Det blir vel litt skriverier i bladet autofil også kanskje?
Vet ikke om det blir noen artikkel i bladet... er ikke sikker på hvordan detaljene rundt dette blir...

#26572  av chris

T
Ehm.. du har ikke en til meg og vel? :D

#26576  av sindrejl

GRATTISS MARKUS!!! skikkelig RÃ…TT dette!! :DD

Gler meg villt til å se bilen din på tv :)

#26596  av cameleon

chris skrev:

T
Ehm.. du har ikke en til meg og vel? :D
Og til meg... :roll:

#26668  av Erlend

Hå hå!!

BildeGRATULERER, MARKUS!!Bilde

Gleder meg kjempemasse til å se bilen din på TV!! Blir den mest profilerte MR2en i Norge, kanskje tilogmed i Skandinavia??
Dette skal taes opp og sees på om att og om att :)

Jeg kan egentlig ikke tro det! En TS-OGN-bil på Autofil!! Får helt skjelven jeg :lol: Nå MÅ folk legge merke til oss, og alt er takket være deg, bilen din og alle kjempehyggelige TS-OGNere!!

GRATULERER ALLE SAMMEN!! Bilde

#26732  av Dont_Panic

litt sein jeg men.. gratulerer :D

#26735  av MR2turbo

hehe, takker!!

Blir bra profilert, ja :D må nesten gjøre godt arbeid i vinter, nå da.. sånn at den ikke blir totalt slaktet..hehe

Så må de jo klare å filme skjørtene der ts-ogn merkene står ;)

#27032  av mk1 black limited

MR2turbo skrev:blir jo ikke den første NSK-MR2'en på Autofil, da ;) Men sånn alikevel, hvorfor er ikke Raymond her inne?
Si det - tror ikke MR2 står øverst på prioriteringslista om dagen rett og slett.

#27063  av MR2turbo

okey.. sånn kan det jo gå ;)
 #27103  av splynk

fint at se at også nordmænd har smag :-)

ses til sommer ik,, hygge