TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25615  av skody

Sjalabajs!

Dekor:
Top layer: tear #12 yellow
2nd layer: tear #17 orange
3rd layer: tear #3 red
4rd/bottom layer: tear #7 gold

felger: gold
bil: sort (daa... ;)
Vedlegg
pug206gti_blackgold_rearleft2.jpg
pug206gti_blackgold_rearleft2.jpg (27.78 kiB) Vist 1293 ganger
pug206gti_blackgold_left2.jpg
pug206gti_blackgold_left2.jpg (31.3 kiB) Vist 1293 ganger
pug206gti_blackgold_frontleft2.jpg
pug206gti_blackgold_frontleft2.jpg (25.27 kiB) Vist 1258 ganger

#25688  av jan-erik

Er så jævlig møkka lei dette spillet nå! Kommet til ca. 85/111, men er jo helt umulig å vinne lenger, selv på Easy. Når du blir fliset forbi av en Peugeot 206 i 275kmt når du selv kjører Skyline GTR R34, da begynner du å lure på om noe er galt. I tillegg om du kjører sakte så kjører ikke konkurrentene vesentlig i fra deg, så virker som om det lønner seg å kjøre sakte, for så å brå gi på skikkelig i siste runden. Er ikke vits i bygge seg opp noe forsprang for konkurrentene når deg uansett igjen. Er bare å se på tidene man kjører for å se dette. Eller er det fordi jeg kjører på automat at det ikke er mulig å vinne lenger?

Uff, ille å bli så pissst pga et spill, men starten var jo så bra i dette spillet, og man blir jo bare avhengig av å skaffe seg fetere styling og trimmingsdeler til bilen.

#25696  av Goose

Nei, spåning er den del problemmer med i dette spillet.

SÃ¥ der har EA igjen gjort feil.

Når du er ikke så langt fra mål og de andre bilene er 10 sek bak deg, pang! så er dem rett bak deg. irriterende

#25708  av CelicaTurbo

på PC-versjonen er det ihvertfall en instilling som jeg tror har med dette å gjøre.. husker ikke hva den het men jeg forstod instillingen slik at den førte til at motstanderne ville ta deg enklere igjen om du kjørte fort, slike ting pleier å gå begge veier, det er også slik i Gran Turismo.. kjører du fort så kjører dem fort, kjører du sakte så legger dem seg på et greit forsprang og holder seg deretter der, rett og slett for at dem skal virke oppnåelig for deg..

men det er irriterende vanskelig ja, jeg er lei spillet allerede for det var rimelig ensidig med lite variasjon :?

#25714  av jan-erik

Etter runde på runde med automat gir og perfekt kjøring hele tiden innså jeg at det rett og slett må være umulig. Gikk inn i options og skrudde på manuelt gir, samt slo av stabilty control. På første forsøk greide jeg nå å vinne, selv om jeg kræsjet litt og ikke kjørte helt optimalt. :-)

#25715  av bose

Nå har jeg oxo fått spillet.Har nå en Nissan 200sx som det fint heter på norsk.
Vedlegg
200sx.JPG
200sx.JPG (49.98 kiB) Vist 1220 ganger

#25716  av NISMO

Jeg kjører i en 200sx selv om jeg har fått skylinen, jeg syns den er veldig understyrt...

Anyway så pleier jeg å sladde mest og min beste er på 53949 poeng.

Spillet begynner å bli jævlig vanskelig når d neermer seg slutten :evil:

#25770  av Foe

å HUSK, alt må kjøres på HARD :twisted:

Hard er for folk med Harde baller :lol:

#25803  av MRQuoc

hæhæ , anser meg selv uten baller da , siden jeg droppet det :mrqueen:

#25884  av chris

CelicaTurbo skrev:på PC-versjonen er det ihvertfall en instilling som jeg tror har med dette å gjøre.. husker ikke hva den het men jeg forstod instillingen slik at den førte til at motstanderne ville ta deg enklere igjen om du kjørte fort, slike ting pleier å gå begge veier, det er også slik i Gran Turismo.. kjører du fort så kjører dem fort, kjører du sakte så legger dem seg på et greit forsprang og holder seg deretter der, rett og slett for at dem skal virke oppnåelig for deg..

men det er irriterende vanskelig ja, jeg er lei spillet allerede for det var rimelig ensidig med lite variasjon :?
Det er en innstilling som heter Catch-up.. finnes på mange bilspill. Jeg mener jeg har slått av dette i Gran Turismo 3 i hvert fall.. hvis jeg kjører sakte der, tar det ikke lange tida før jeg blir tatt igjen med en runde.. og hvis jeg kjører fra de med god margin, må jeg drite meg fullstendig ut, kjøre baklengs osv, for å få til å tape :D

#25930  av @lpher

Er det noen av dere som har henta og testa denne?

Gran Turismo 4 Prologue Edition JAP_PS2DVD

Den ligger ihvertfall ute som Torrent ser jeg...på ca. 1.6GB.... ;-)

@lpher

#25933  av chris

@lpher skrev:Er det noen av dere som har henta og testa denne?

Gran Turismo 4 Prologue Edition JAP_PS2DVD

Den ligger ihvertfall ute som Torrent ser jeg...på ca. 1.6GB.... ;-)

@lpher
Jeg har ikke modda PS2 anyway :roll:

#26317  av bose

Har kjøpt meg skyline nå jeg :shock: :shock: :D
Vedlegg
skyline.JPG
skyline.JPG (48.36 kiB) Vist 1139 ganger

#26366  av MR2turbo

jeg får spillet i morra.. gleder meg til å teste det ut :D
Kan bli seine kvelder dette ;)

#27626  av k3rm0r

har instalert det 4 ganger eg nå. funker faen ikke, noe som veit hva eg må gjøre?

den starter med splash'n og så klikker det. :(