TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Need For Speed Underground

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#24798  av @lpher

Hmmm...ser ut til at jeg må skaffe meg dette spillet.... ;-)

@lpher

#24799  av sindrejl

prøvde det rattet til ps2 fra logitech.. fy flate ble skuffa :( Force'n var jo helt meningsløs.. slo seg inn helt uten mål og mening..

#24800  av chris

sindrejl skrev:prøvde det rattet til ps2 fra logitech.. fy flate ble skuffa :( Force'n var jo helt meningsløs.. slo seg inn helt uten mål og mening..
*kose kose kose momorattet mitt* ;)

#24801  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Hmmm...ser ut til at jeg må skaffe meg dette spillet.... ;-)

@lpher
det syns jeg er på høy tid! :D men du må regne med å miste all kontakt med omvernden,den nærmeste tiden da :wink:

her er supraen jeg akkurat vant,har ikke rukket å gjøre så mye med den...
Vedlegg
Photo1004.jpg
Photo1004.jpg (12.14 kiB) Vist 1307 ganger
Photo1002.jpg
Photo1002.jpg (15.01 kiB) Vist 1307 ganger
Photo1001.jpg
Photo1001.jpg (12.33 kiB) Vist 1307 ganger

#24805  av chris

Har tatt litt pause i spillinga nå, blir helt svimmel. Ikke pga spillet, men jeg har hatt influensa siden mandag, og alt er liksom ikke helt som det skal være. Skal isolere meg helt når jeg blir frisk :D

Her er det jeg kjører med btw. Rattet er i håndsydd skinn ;) Rart Logitech har slutta å laga det... Skikkelig bra force feedback også.
Vedlegg
pedaler.jpg
pedaler.jpg (35.49 kiB) Vist 1305 ganger
ratt.jpg
ratt.jpg (26.51 kiB) Vist 1305 ganger

#24815  av Erlend

De nye Momo/Logitech-rattene er i hardplast... hvorfor gikk de tilbake fra det rattet i skinn? :( Nye pedalene er også i hardplast :evil: Men nå får du med stikke da (i hardplast såklart :P ) ...

#24829  av chris

Erlend skrev:De nye Momo/Logitech-rattene er i hardplast... hvorfor gikk de tilbake fra det rattet i skinn? :( Nye pedalene er også i hardplast :evil: Men nå får du med stikke da (i hardplast såklart :P ) ...
Skikkelig nedtur det nye momorattet. Synes det er deilig å kjøre, og føle sømmen på skinnet, føles så ekte. Og stikke, det trenger man ikke. Jeg kjører i hovedsak rallyspill, og da er det F1 giring som gjelder. Såklart i alu ;)

#24830  av Mr2 Mk2

chris skrev:Skikkelig nedtur det nye momorattet. Synes det er deilig å kjøre, og føle sømmen på skinnet, føles så ekte. Og stikke, det trenger man ikke. Jeg kjører i hovedsak rallyspill, og da er det F1 giring som gjelder. Såklart i alu ;)
skal det være så skal det være :D

#24878  av sindrejl

aaah denne ble RAW :D

Bilde
Bilde

#24879  av Mr2 Mk2

sweet ride...Kul å kjøre,bortsett fra at den går på 2 hjul i svingene da :lol:

akkurat fått skylinen,og kjører en clean akkurat i øyeblikket..
Vedlegg
Photo2001.jpg
Photo2001.jpg (13.57 kiB) Vist 1259 ganger

#24904  av MRQuoc

Da sitter jeg med Spillet jeg også :] samt no.cd.patch :]

*installere*

#24907  av MRQuoc

vi får koble opp på nett å kjøre mot hverandre etterhvert .. :p .. ( jeg vet ikke hvordan det fungerer enda , men man trengte en patch så jeg før jeg la meg nå :] )
Vedlegg
Fugl ? fly ? NEI , men en bil !
Fugl ? fly ? NEI , men en bil !
n4s1.jpg (111.59 kiB) Vist 1240 ganger
N2O-system  in action
N2O-system in action
n4f2.jpg (70.4 kiB) Vist 1240 ganger

#24908  av sindrejl

Er det ikke jævlig å kjøre med Motion Blur da? :)

#24910  av Dalan

Litt sånn på siden:
Den intro-videoen til spillet var litt vel '2 fast 2 furious' :lol:
Når de kappkjører og kommer til den brua som åpner seg for en båt og det står biler der og bommen går ned.
Men de bare girer opp og kaster seg på 'NAWS'-knappen og flyr over :P
MÃ¥tte le litt da.. jaja :D

#24929  av chris

Dalan skrev:Litt sånn på siden:
Den intro-videoen til spillet var litt vel '2 fast 2 furious' :lol:
Når de kappkjører og kommer til den brua som åpner seg for en båt og det står biler der og bommen går ned.
Men de bare girer opp og kaster seg på 'NAWS'-knappen og flyr over :P
MÃ¥tte le litt da.. jaja :D
Har vel aldri vært noen hemmelighet, at spillet er basert på, og inspirert av, 2 fast 2 furious filmen, samt forløperen, Fast and the Furious :)