Ninjamannen78 skrev:Syns bilen var fin FØR han fikk på all den glorete "Ricer" graphicsen og den latterlige vingen. Greit med litt spesiell farge på Supra IV, synes også denne er litt fin og annerledes :Enig...dette er...as it should be

@lpher
Erlend skrev: Den var skikkelig naisu med den fargen!!I agree....
Erlend skrev: Fett kit også (det er et kit på den, right??).Nope, ikke no kit der nei...like fet som min med andre ord...
Erlend skrev: Felgene var det beste nest etter fargen... utrolig råe!Personlig så liker jeg faktisk at de stikker litt mere ut....
Erlend skrev: Men hvor er vinga?!?Hva, skal du ut å fly? ...nå igjen?!!
Erlend skrev: Min mening: vinge TRENGS på SupraHar du prøvd supra uten vinge?
Erlend wrote:
Den var skikkelig naisu med den fargen!!
I agree....
Erlend wrote:Stussa fælt på det med kittet...synes ikke at jeg hadde sett leppa der før... og så balla det på seg
Fett kit også (det er et kit på den, right??).
Nope, ikke no kit der nei...like fet som min med andre ord...
Han har lakkert leppa på fangeren og under dørtersklene på sidene.
Senket en hel del.
Us-modell uten hood-scoop.
'Late model' blinklys foran.
Erlend wrote:Enig angående felgene litt mer ut... men spacere er vel ikke tingen...
Felgene var det beste nest etter fargen... utrolig råe!
Personlig så liker jeg faktisk at de stikker litt mere ut....
Erlend wrote:Har da aldri flydd med bil før jeg?
Men hvor er vinga?!?
Hva, skal du ut å fly? ...nå igjen?!!
Erlend wrote:Niks, har aldri prøvd Supra, punktum, men jeg synes den ser best ut med vinge. Ser ut som om mengden er delt i to, de som synes at vinge og Supra hører sammen, og de som mener at det ikke gjør det
Min mening: vinge TRENGS på Supra
Har du prøvd supra uten vinge?
Erlend skrev: Stussa fælt på det med kittet...synes ikke at jeg hadde sett leppa der før... og så balla det på segSkjønner jeg godt...![]()
Erlend skrev: Enig angående felgene litt mer ut... men spacere er vel ikke tingen...Jeg uttrykte meg ikke helt klart...jeg tenkte mer på selve eken...jeg liker at de er plassert langt ut...og ikke så mye chromering
Erlend skrev: Har da aldri flydd med bil før jeg?LOL![]()
Erlend skrev: Niks, har aldri prøvd Supra, punktum,Put in on the 'to do' list will ya?!
Erlend skrev:men jeg synes den ser best ut med vinge. Ser ut som om mengden er delt i to, de som synes at vinge og Supra hører sammen, og de som mener at det ikke gjør detTrue
Jostein skrev: edit-denne lå på siden,regner med det er deg Christian?Eh? Enlighten me please?
"Christian
http://www.ts-ogn.no B THERE"
@lpher skrev:Han er bare misunneligMRQ skrev:ja , ikke mange som kan skryte av henge rundt en vingeklipt bilNei...du har vel ikke hatt æren du?
@lpher