TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilsport 24

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #24164  av MRQuoc

Norsk Supra MK IV til .. uhm han andreas ?(stemmer det ?) .. fra Notodden ..
3-4 sider , og hele forsiden :) ..

ta en titt alle mann :]
btw .. faktisk en poster i den av bilen :] stor_ en , derfor plastomslag ;)
 #24176  av @lpher

MRQ skrev:Norsk Supra MK IV til .. uhm han andreas ?(stemmer det ?) .. fra Notodden ..
3-4 sider , og hele forsiden :) ..

ta en titt alle mann :]
btw .. faktisk en poster i den av bilen :] stor_ en , derfor plastomslag ;)
More info....farge? ...mods? ...kjenner vi til bilen?..and most importantly...why aint the dude here?! ;-)

@lpher

#24186  av MRQuoc

Fast'n'Fourius -look bilen :]
selvsagt med PaulWalker sin autograf på :) , kjenner igjen ?
har flere tittel , deriblant "Norges tøffeste gatebil" - eller.no , the car of the show - i fredrikstad , beste styling - på ett japsetreff .. ( husker ikke alle elller korrekt pris)
jeg kan ta med meg bladet hjem , og scanne den i morgen ..
ettersom sikkert ikke mange gidder å kjøpe , det er plastomslag. så man får ikke tittet med en kaffe liksom ;)

#24258  av Turbotrille

Kul bil, plakaten skal rett opp i verkstedet.

#24262  av MRQuoc

mhm :]

#24383  av Mr2 Mk2

s10ne skrev:http://www.phatcarz.com - hjemmesiden til Andreas Vaa

Fet bil!!! :D
snadder må kjøpe dette bladet.....Har noen bilder fra et Autofil blad,og bilen er jo ikke akkurat stygg :wink:

#24412  av @lpher

Real nice! ;-)

Ikke helt min greie med svær-vinge og greier...but never the less...a REAL cool Supra...og den er NORSK! Vi kommer oss gutter og jenter! ;-)

Importert fra usa ser jeg ;-)

@lpher

#24424  av chris

står om bilen i et vi menn bil som jeg leste for litt siden :)

#24441  av sindrejl

du får gå for en "liten" supravinge alf :)

#24450  av chris

Skjønner ikke alt dette vingemaset. Jeg er jaggu ikke sikker på om jeg ville hatt vinge, om jeg hadde hatt supra. I hvert fall ikke i første omgang ;)

#24484  av CelicaTurbo

jeg liker den orginale høye vingen på Supra jeg, men det er få andre biler jeg liker noe slikt til, er normalt ikke glad i vinger men synes det er et bra supplement på Supraen :)

#24485  av Mr2 Mk2

Siden det er et så hett tema,så vil jeg bare si at jeg kunne aldri hatrt en Supra UTEN vinge...Men Hver sin smak,og den er ikke AKKURAT stygg uten da :wink: Supra er så sykt fete biler,tenk om jeg bare hadde peng :D

#24488  av Ninjamannen78

Syns bilen var fin FØR han fikk på all den glorete "Ricer" graphicsen og den latterlige vingen. Greit med litt spesiell farge på Supra IV, synes også denne er litt fin og annerledes :
Vedlegg
Norrlands Gull!
Norrlands Gull!
Norrlands Gull.jpg (158.28 kiB) Vist 1075 ganger

#24489  av Mr2 Mk2

Ninjamannen78 skrev:Syns bilen var fin FØR han fikk på all den glorete "Ricer" graphicsen og den latterlige vingen. Greit med litt spesiell farge på Supra IV, synes også denne er litt fin og annerledes :
ohh shit!Den var nice!!!