TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytt felgene pÃ¥ noen MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#2283  av erling

CelicaTurbo skrev:Faktisk kunne jeg tenkt meg litt annerledes felger på min da, men er faktisk ikke helt sikker på hva som kunne ha passet.. TTE brukte vel hvite OZ Racing felger når de drev med rally men jeg tror egentlig det kun passer på nettopp rallybilen :)
18" hvite 6-eikede og skamsenking er heftig på Celicaen. Det hadde jeg gått for, passer bra sammen med fargen din oxo. 8)
BildeKanskje ikke akkurat disse, men noen lignende.

#2292  av Christian

Når I blir statsminister ska I ha TSW Zenon...men det blir jeg nok ikke, så må nok handle litt til våren igjen :)
Har akkurat kjøpt nye Falken 205/55-16" til de gamle ASA felgene mine.
Fikk nemlig et lite problem når jeg sku sette de gamle på, 14" passer dårlig med turbo bakbremser...
Så nå er det 4stk 14" org. alu felger med 185/65/14" falken piggfrie dekk til salgs. (Gi bort pris)
Ikke i spesiellt god stand og dekk som holder en sesong til.

#2294  av MR2turbo

Tror og at hvite rallyfelger hadde vært bra på gt4'en din Kristian :) Da vil den skille seg ut!

#2298  av Fangoria

erling skrev:
CelicaTurbo skrev:Faktisk kunne jeg tenkt meg litt annerledes felger på min da, men er faktisk ikke helt sikker på hva som kunne ha passet.. TTE brukte vel hvite OZ Racing felger når de drev med rally men jeg tror egentlig det kun passer på nettopp rallybilen :)
18" hvite 6-eikede og skamsenking er heftig på Celicaen. Det hadde jeg gått for, passer bra sammen med fargen din oxo. 8)

Disse felgene var ikke så værst og hadde nok passet til en Celica tror jeg

Så hiv dem på hehe..
:)

#2304  av CelicaTurbo

Dæven de felgene tror jeg hadde passet råbra ja :D Rallyfelgene hadde vel flere eiker enn 6 men disse var råstilig også, trolig rådyre i tillegg.. og sikkert ingen som selger de her til lands.. men men, felgene mine får duge for nå og en liten stund til.. :)

TSW Zenon felger er ganske så kule de men jeg synes jeg har sett så mange folk på inet som sier de har slike felger så de begynner i bli vanlige er mitt inntrykk? Og det er kanskje litt dumt å ha samme felgene som halvparten av alle Golf'ene i byen? :?

#2311  av Christian

Trodde det var en relativt sjelden felg jeg, har faktisk ikke sett en eneste bil med de på, er du sikker på at du ikke mener Venom?
*Håper håper*

#2318  av CelicaTurbo

Jeg har faktisk ikke sett noen biler med Zenon felgen live enda så det er godt mulig den ikke er så vanlig da, men jeg synes jeg har sett den så ofte i signaturer på forum og til-salgs annonser og slikt. Grunnen til at jeg ikke forveksler med Venom er at jeg har sett på den som en standard-felg for VAG-rånere og at Zenon lignet utrolig på navnet. Sånn "åh, har det kommet en ny en?"-notis hehe :)

#2371  av Christian

Stemmer....lenge til våren, så jeg får se.
Fikk satt på den nye hekkvingen i helga! :twisted:
Skal sende inn et nytt bilde bare jeg får satt på vinterdekka, har 185/55-14 fram og 225/45-16 bak, ser ikke smart ut!

#2377  av CelicaTurbo

hekkvinge ja, skal du ut og fly nå? :) og den dekkblandingen hørtes snodig ut :)

bilen fungerer bra med ny motor eller og mye kjappere enn før? Og hvilket trykk kjører du egentlig med?

#2391  av Christian

Her skal det flys ja :D
Bare så det er sagt, ikke bestill vinge av http://www.fastmr2.com
Har hatt et helvete med dem, tok nesten 4mnd å få vingen etter betaling, og da den kom var den sprekt i skjøtene og knust i tuppene :(
Orka ikke krangle mer med de, så jeg har pussa og pussa og pussa...
Ble bra tilslutt da.
Jeg kjører org. trykk, som er 13PSI, mistenker måleren for å være litt ustabil...
Tuningimport sendte nye HKS direct bright i dag :)

#2395  av CelicaTurbo

orginalt trykk er vel det tryggest foreløpig, ihvertfall så lenge du tviler litt på meteret ditt.. jeg skrur ned trykket nå i påvente av eksos og luftfilter som gjør dette litt tryggere.. faktisk, etter at jeg installerte bryter hvor jeg kunne justere mellom 0.5 bar og 0.9 bar så kjører jeg for det aller meste på 0.5 bar som er vel under standard.. trenger sjeldent mer krefter annet enn når jeg skal vise meg frem, men jeg går glipp av fordelen med relief-ventilen at trykket kommer lettere og fortere (som er en fordel på motorvei men uvant i rundkjøringer :) ).

#2403  av Christian

Psssshhhtt!!! :twisted:
Go lyd det...
Noen ifra Kongsberg eller Drammens området på lista?
Skal nedover til helga for å sette på ny eksos (endelig), hadde jo vært artig å møtes...?