TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytt felgene pÃ¥ noen MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2148  av Fangoria

Tok en liten test med Adobe, så jeg fikstet 4 stk MR2 biler, også Markus sin ;) Håper dett går greit..

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

SÃ¥ si deres mening hvordan disse felgene passet..

:)

#2149  av CelicaTurbo

Hm, stilige felger da.. men litt "spinkle" i senter? Kulere enn felgene på min bil da (men disse hadde kanskje ikke passet på min heller)..

er du klar over at http://www.tirerack.com har et slikt verktøy hvor du kan velge bil, farge på bil og deretter velge blandt deres utvalg av felger og størrelser og se hvordan det ser ut mens man trykker fra felg til felg? Og de har MR2 som en alternativ bil ja :) men, fremdeles mulig de ikke har felg som du liker da..

#2150  av Fangoria

Hehe

Tok liksågodt din og, men siden bilen stod litt feil, ble det litt vanskeligere å få passe det til, men det ble sån brukbart..

Bilde

SÃ¥ hva synest du :D

Felgene stod og på en Golf, så det er vel mere poppulært på disse kanskje..

Prøvde linken, men siden jeg har ISDN så går det tregt av og til, så jeg fikk ikke se så mange felger enda, prøve igjen der later..

#2151  av CelicaTurbo

jeg brukte faktisk dette bildet i går for å prøve hvordan senking av bilen ser ut, men fant ut at jeg fremdeles tror det ikke blir så bra pga at hjulene gå for mye opp i hjulbuen mens avstanden til hjulbuen på siden fremdeles er stor.. det blir ikke korrekt liksom :?

men, jeg synes egentlig ikke at de felgene der passet på Celicaen.. tror de passer vesentlig bedre på MR2 da ja.. :)

#2235  av MR2turbo

Fangoria; Det går fint det :) Men jeg synes ikke at dette er de fineste felgene for MR2'en jeg personlig liker bedre felger med flere eiker og gjerne delte.. Men det er jo smak og behag..
Jeg synes at felgene til Erling er tøffe, jeg.. :D

#2238  av Fangoria

Har og sett finere felger en disse, men jeg liker best sånne fem eikete felger, OZ Saturn ( tror jeg det var ) er pene + noen andre fra OZ...
det er også noen andre merker som og har kjempe fine felger, men kommer ikke på navnene...
Fem eiker med bred kant er nydelig, eller felger som Borbet A liker jeg også..men som sagt hver sin smak..

Synest felger med mange eiker blir litt for vanlig på biler, noe man ser spesielt på BMW og andre, BBS er typisk sånne felger, altfor vanlig og kjedelig synest jeg da..

Selvsagt ikke stygt og bilene på din Markus og Kristian er selvsagt ok, men altfor kjedelige og vanlige etter min smak ;) har selv felger med masse eiker på min corolla så jeg burde vel egentlig holde kjeft hehe, men jeg hater nesten felgene mine :lol:

også delte felger er greit, men det må være 5 eiker..

Tror det og har noe med hvor man bor når det gjelder felg smak på bil, noen som kjenner til Notodden, er kjent for et råne sted her i Telemark, og der gjelder det å ha det råeste av felger, bil eller hva det skal være..
Sist redigert av Fangoria den 09 okt 2002 00:43, redigert 1 gang totalt.

#2240  av Fangoria

Vil si at det finnest noen få untak når det gjelder felger med flere eiker..

PS jeg er ikke fra notodden..

#2241  av MR2turbo

ikke alle felger med mange eiker er kjedelige...
Hva synes du om disse, da?
Bilde
Jeg synes at de er råe.. :)

#2242  av Fangoria

Nja

ikke helt i min smak..

Felgene virker for små etter det felgene skal være tror jeg

Og synest det ikke helt passet med denne typen for delte felger..
+ at jeg ikke helt liker at eikene har denne knekken fra ytre og ut..

sån midt på treet felger..

#2251  av CelicaTurbo

Jeg liker felgene til Tor Arne Hustvedt og Bjørn Egil Vatne jeg (se Eiere), det er slikt som jeg liker :)

#2264  av MR2turbo

Liker du mine og da siden jeg har like som Bjørn Egil? :D

#2269  av CelicaTurbo

det er klart Markus, men jeg la faktisk ikke merke til at de var like sånn umiddelbart jeg :) men jeg synes Bjørn Egils bilder viser felgene litt bedre egentlig, kanskje fordi ene bildet er tatt rett fra siden? :)

#2274  av MR2turbo

TUSEN TAKK :) Dine er fine de og!

#2275  av erling

Må vel takke jeg oxo da.. :) Er godt fornøyd med mine, var heldig som fikk dem billig, er ikke så hyggelig nypris på dem. :shock: Stress å vaske dem oxo iforhold til 5-eika,Bilde men det er nå verd strevet.. Bilde

#2279  av CelicaTurbo

Faktisk kunne jeg tenkt meg litt annerledes felger på min da, men er faktisk ikke helt sikker på hva som kunne ha passet.. TTE brukte vel hvite OZ Racing felger når de drev med rally men jeg tror egentlig det kun passer på nettopp rallybilen :)