k3rm0r skrev:Har en FTP dedicert til supraforums.com medlemmer, vist det er interesse kan eg publisere info'n her og. vist dere trenger et sted og laste opp filmer/bilder.Dær er du....lurte på når du hadde tenkte å melde deg ja
@lpher skrev:jobber med saken, prøver å finne en nå snart, kan hende det blir kfor på meg snart, så da kan det ta litt lengere tid, men håper eg finner en snart.k3rm0r skrev:Har en FTP dedicert til supraforums.com medlemmer, vist det er interesse kan eg publisere info'n her og. vist dere trenger et sted og laste opp filmer/bilder.Dær er du....lurte på når du hadde tenkte å melde deg ja
En ekstra server er vel ingen dum ide, såfremt k3rm0r har tenkt å 'bli her' slik jeg ser det
Med stor fare for å hi-jacke posten din....blir det no Supra snart da?
@lpher
k3rm0r skrev: jobber med saken, prøver å finne en nå snart, kan hende det blir kfor på meg snart, så da kan det ta litt lengere tid, men håper eg finner en snart.Få høre åssen det går da?![]()
k3rm0r skrev: må få solgt gamle bilen min og.Pytt pytt...gjør som meg...skaff bil først...så får du litt fortgang på tingene...når den så er på vei inn...selger du den bilen du har idag
MRQ skrev:kan da jeg med min 512kb ut , laste opp alt de har lastet opp til meg, laste det opp til deg da ?kommer ann på hvor mye det er