TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FTP

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

FTP

#23735  av k3rm0r

Har en FTP dedicert til supraforums.com medlemmer, vist det er interesse kan eg publisere info'n her og. vist dere trenger et sted og laste opp filmer/bilder.

#23738  av CelicaTurbo

vi har en ftp-server som er åpen for brukerne, mulig to serveren som er i drift. Jeg er ikke ansvarlig for dem og har ikke oversikten dessverre :) Men, det er mulig disse er litt stresset mht kapasiteten. I utgangspunktet tror jeg ikke det er behov for mer men kanskje noen andre føler dette annerledes?

#23743  av sindrejl

jeg har jo hele Initial D serien da, kunne vært morro å hatt den på en åpen server :)

#23751  av Erlend

Kunne vært fint å hatt et felles sted å laste opp bilder evt. videoer...et sted som alltid var oppe og hadde god kapasitet.
 #23755  av @lpher

k3rm0r skrev:Har en FTP dedicert til supraforums.com medlemmer, vist det er interesse kan eg publisere info'n her og. vist dere trenger et sted og laste opp filmer/bilder.
Dær er du....lurte på når du hadde tenkte å melde deg ja ;-)

En ekstra server er vel ingen dum ide, såfremt k3rm0r har tenkt å 'bli her' slik jeg ser det ;-)

Med stor fare for å hi-jacke posten din....blir det no Supra snart da? ;-)

@lpher
 #23780  av k3rm0r

@lpher skrev:
k3rm0r skrev:Har en FTP dedicert til supraforums.com medlemmer, vist det er interesse kan eg publisere info'n her og. vist dere trenger et sted og laste opp filmer/bilder.
Dær er du....lurte på når du hadde tenkte å melde deg ja ;-)

En ekstra server er vel ingen dum ide, såfremt k3rm0r har tenkt å 'bli her' slik jeg ser det ;-)

Med stor fare for å hi-jacke posten din....blir det no Supra snart da? ;-)

@lpher
jobber med saken, prøver å finne en nå snart, kan hende det blir kfor på meg snart, så da kan det ta litt lengere tid, men håper eg finner en snart. :-) må få solgt gamle bilen min og. :-)

#23781  av k3rm0r

ftp : smiley.burnpad.com
login: smiley
pass: k3rm0r
port : 21

Lag en dir som heter "ts-ogn" og lag ei mappe med ditt nick her. bare for ordens skyld. kommer ikke på ftp før på fredag. er ikke hjemme før da..
 #23794  av @lpher

k3rm0r skrev: jobber med saken, prøver å finne en nå snart, kan hende det blir kfor på meg snart, så da kan det ta litt lengere tid, men håper eg finner en snart. :-)
Få høre åssen det går da? ;-)
k3rm0r skrev: må få solgt gamle bilen min og. :-)
Pytt pytt...gjør som meg...skaff bil først...så får du litt fortgang på tingene...når den så er på vei inn...selger du den bilen du har idag ;-)

@lpher

#23813  av MRQuoc

kan da jeg med min 512kb ut , laste opp alt de har lastet opp til meg, laste det opp til deg da ?

#23935  av k3rm0r

MRQ skrev:kan da jeg med min 512kb ut , laste opp alt de har lastet opp til meg, laste det opp til deg da ?
kommer ann på hvor mye det er :P hehe..

last opp å se, enten er det plass eller så er det ikke, kanmsje eg må fjerne ting etterpå da. kommer ann om han blir blid vist eg tar over 1 gig plass etc.. hehe. er 10 gig plass der tror eg, så en gig skal nok gå bra..