TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk Toyotaekspressen i posten i dag..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23479  av chris

Tok et par bilder fra bladet, med digitalt kamera. orka ikke å scanne :P

Nice Lexus og MR2 han har da. Celica'n dere skimter såvidt er en GT4 styla 1.8liter.. med GT4 vinge :D
Vedlegg
IMG_1515.jpg
IMG_1515.jpg (61.49 kiB) Vist 1067 ganger
IMG_1514.jpg
IMG_1514.jpg (75.31 kiB) Vist 1067 ganger

#23480  av ST205

jepp.... gi modern en styla YARIS, så blir hun glad :lol:

#23494  av CelicaTurbo

MR2'en har også sin eierside her:

http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0

:)

#23498  av cameleon

fikk det samme bladet i dag jeg også :D Litt moro at det er en fra oss da heehee

#23499  av chris

Nei, harru sett. Visste ikke at det var en av oss :D

#23504  av Erlend

Heh, så tøft! "Samlerobjekt" kaller de MR2en :) Det liker jeg :D Sånn vil jeg bli når jeg blir eldre, ha en Lexus til hverdagene og en MR2 Turbo til søndagene om sommeren :D

#23507  av chris

Erlend skrev:Heh, så tøft! "Samlerobjekt" kaller de MR2en :) Det liker jeg :D Sånn vil jeg bli når jeg blir eldre, ha en Lexus til hverdagene og en MR2 Turbo til søndagene om sommeren :D
Jepp.. det er drømmen det gitt.. :)

Kunne og hatt en Caldina GT-4 til familieturer :D

#23508  av Erlend

Ja, sleng med en Caldina til familien :)

Kunne nesten ha blitt sponsa av Toyota hvis man hadde hatt de tre...

#23509  av MR2turbo

Den er bare utrolig fin den mr2'en virkelig et samlerobjekt! Man kan ikke se at den er brukt engang.. :D Stod parkert ved siden av Gunnar på vårmønstringa til NSK, hyggelig fyr :D

Ellers så kunne jeg mere enn gjerne hatt den is'en som hverdagsbil...

#23517  av Dalan

Men den "spesielle lakkeringen" skjønte jeg ikke helt... Hva kan det være, at han har lakkert den svarte plasten nederst på bilen...? ;)
Uansett, den der er så nydelig :D

#23518  av s10ne

På en av de siste sidene i bladet var det et lite innlegg om TSCN. Var ikke akkurat noen bilder fra treffet nede på Piren i sommer ( http://www.bildilla.com/TSCN_treff_27_8_03.html ). Ble jo sagt at det ble tatt bilder til Toyotaekspressen, men de bildene er som nevnt før her brukt som velkomstbilde til deres avdeling i Oppland ( http://www.toyotaklubben.com/ ). Er jo nesten bare ts-ogn biler der. Trodde de hadde fått beskjed om å fjerne det bildet jeg... :x

#23519  av @lpher

s10ne skrev:På en av de siste sidene i bladet var det et lite innlegg om TSCN. Var ikke akkurat noen bilder fra treffet nede på Piren i sommer ( http://www.bildilla.com/TSCN_treff_27_8_03.html ). Ble jo sagt at det ble tatt bilder til Toyotaekspressen, men de bildene er som nevnt før her brukt som velkomstbilde til deres avdeling i Oppland ( http://www.toyotaklubben.com/ ). Er jo nesten bare ts-ogn biler der. Trodde de hadde fått beskjed om å fjerne det bildet jeg... :x
Tja...si det...de ville vel ikke legge ut bilder av det treffet, fordi nesten alle var TS-OGN medlemmer? ;-) ...om så er tilfellet, blir det litt for dumt...

En annen ting som slo meg...er vel at hel-bildet av supran ikke er lagt ut ;-)
...og...jeg bare lurer..hva har den doningen helt nederst til høyre å gjøre i denne opppstillinga? ;-)

@lpher

#23520  av CelicaTurbo

Lexusen ovenfor er forøvrig den bilen som fikk meg til å vurdere "Andre modeller"-kategorien for eiersider første gang pga at eieren etterlyste en kategori hvor Lexusen kunne ha sin eierside, men jeg hørte aldri noe mer på eposten jeg sendte hvor jeg sa at det bare var å sende meg bilder og info så skulle jeg ordne noe, men folk er som regel alltid mer opptatt enn dem ønsker å være. Er kanskje derfor jeg ikke hørte noe mer... flott bil er det ihvertfall :)

#23532  av Erlend

...og...jeg bare lurer..hva har den doningen helt nederst til høyre å gjøre i denne opppstillinga?
Ey, Alf, ikke mobb Carina 2 da :wink: Fra månedens autofil, Øivind Monn-Iversen skriver om Carina 2:
"Det er en dårlig bevart hemmelighet at jeg alltid har hatt en merkelig dragning mot dette japanske merket (Toyota). Noen vil sikkert påstå at jeg ikke kan ha hatt mange autofile høydepunkter her i livet, men jeg kan da i det minste kalle meg ekspert på Toyotaer. Jeg har hittil eid sju. Carina II (1987-1992) er den beste som er laget. Moderne da den kom i 1988, elegant interiør og ekstremt velbygd.
So there :mrgreen:

Men en sportsbil er det strengt talt ikke :P

#23534  av cameleon

Ble litt mye dall med TSCN spør du meg. Mye bråk og mye frem og tilbake. Nå synes jeg det virker litt rart at de skriver at TSCN er så innmari stort... :shock:
De eneste bilene jeg har sett fra den siden der er jo våre biler. Men men

Må bare kommentere en ting: Carina II (1987-1992) er den beste som er laget. Moderne da den kom i 1988, elegant interiør og ekstremt velbygd.

Greit at den var moderne i 88, men elegant interiør og ekstremt velbygd? Altså når jeg gikk på videregående, så var det en venn av meg som hadde en carinaII. Han hadde så mye problemer med den bilen der at det var til å grine av. Ekstremt velbygd var den ikke og når en setter seg inn i en slik bil så kan man nesten kjenne at midden sprer seg fra de halvmårnete setene og inn gjennom klærne. Rattet må man dreie på et helt år for å få noe utelling og girspaken er så lang at det å kjøre buss eller lastebil vil føles harmonisk sammenlikned med carianaen.

Og en annen ting. Lurer også på hva carinaen gjør nederst i høyre hjørne av siden. Greit at han tar bilde av den og slik. Ikke noe negativt det. Men å bytte den ut med en Supra? EN SUPRA??? Nå har diverse av oss her inne meldt seg ut av TSCN for lenge siden. Og jeg gjennkjenner en bil som også ikke skulle ha vært der. Men den kom nå på trykk.

Men angående Lexusen. Nydelig bil og en nydelig MK2. Ser ikke så ille ut huset heller da. Ikke celicaen heller, og synes det var litt moro at mor kjører en stylet yaris hehe :D Nå så jeg ikke noe mer enn sideskjørt på den bilen, men alikevel. Mamma liker yaris hun også :) Pappa er helt IS 200 frelst etter at han var å prøvekjørte en.