Ble litt mye dall med TSCN spør du meg. Mye bråk og mye frem og tilbake. Nå synes jeg det virker litt rart at de skriver at TSCN er så innmari stort...
De eneste bilene jeg har sett fra den siden der er jo våre biler. Men men
Må bare kommentere en ting: Carina II (1987-1992) er den beste som er laget. Moderne da den kom i 1988, elegant interiør og ekstremt velbygd.
Greit at den var moderne i 88, men elegant interiør og ekstremt velbygd? Altså når jeg gikk på videregående, så var det en venn av meg som hadde en carinaII. Han hadde så mye problemer med den bilen der at det var til å grine av. Ekstremt velbygd var den ikke og når en setter seg inn i en slik bil så kan man nesten kjenne at midden sprer seg fra de halvmårnete setene og inn gjennom klærne. Rattet må man dreie på et helt år for å få noe utelling og girspaken er så lang at det å kjøre buss eller lastebil vil føles harmonisk sammenlikned med carianaen.
Og en annen ting. Lurer også på hva carinaen gjør nederst i høyre hjørne av siden. Greit at han tar bilde av den og slik. Ikke noe negativt det. Men å bytte den ut med en Supra? EN SUPRA??? Nå har diverse av oss her inne meldt seg ut av TSCN for lenge siden. Og jeg gjennkjenner en bil som også ikke skulle ha vært der. Men den kom nå på trykk.
Men angående Lexusen. Nydelig bil og en nydelig MK2. Ser ikke så ille ut huset heller da. Ikke celicaen heller, og synes det var litt moro at mor kjører en stylet yaris hehe

Nå så jeg ikke noe mer enn sideskjørt på den bilen, men alikevel. Mamma liker yaris hun også

Pappa er helt IS 200 frelst etter at han var å prøvekjørte en.