TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan-Erik's bruktbiltips - MR2 i siste nummer av Autofil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#23304  av MRQuoc

chris skrev:
CelicaTurbo skrev:Siden dem selger såpass mange toyotaer så kunne vi ha sendt en serie ts-ogn-flyers til dem som dem kan inkludere med bilene sine når dem selger dem.. selv om det hadde vært enkelt for dem å legge en slik ved hvert vognkort på solgt bil så spørs det allikevel om dem gidder å gjøre noe slikt dessverre.
Det kan umulig skade å spørre? ;)
og jeg jobber ikke over på den andre siden av E18 for dem, :roll:

#23305  av chris

MRQ skrev:
chris skrev:
CelicaTurbo skrev:Siden dem selger såpass mange toyotaer så kunne vi ha sendt en serie ts-ogn-flyers til dem som dem kan inkludere med bilene sine når dem selger dem.. selv om det hadde vært enkelt for dem å legge en slik ved hvert vognkort på solgt bil så spørs det allikevel om dem gidder å gjøre noe slikt dessverre.
Det kan umulig skade å spørre? ;)
Da vet du hva du har å gjøre? ;)

#23309  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:
chris skrev: Det kan umulig skade å spørre? ;)
Da vet du hva du har å gjøre? ;)
ja , jeg får vel ta meg en tur :]

#23348  av MR2turbo

Tom er her inne og kikker innimellom, men jeg vet ikke om han er registrert.. :)

Han ringte for en stund siden og da kom vi i prat om ett eller annet her fra forumet.. husker ikke helt hva det gikk i , men...

Det burde jo ikke være umulig å få han til å gi ut noen lapper, da.. :)

#23396  av CelicaTurbo

MRQ: du snakker med dem eller skal jeg sende dem noe? :)

#23471  av MRQuoc

ser ikke jeg litt liten og useriøst ut ? .. med lua på snei , og trøtt tryne ?
, trenger vel en representant som virkelig klarer å få det igjennom , men selvsagt også _ser_ litt ut ;)

Men får all del , jeg kan ta turen :] , hvis dere vil at jeg skal representere oss :)

#23474  av CelicaTurbo

Kan sende dem et greit formulert brev jeg tenker jeg.. :)