Vet noen om det finnes en overgang fra standardanlegg i MR2 (90 mod.) til ISO? Eller må stereo bygges fra grunnen av? 

Bohz2 skrev:Vet noen om det finnes en overgang fra standardanlegg i MR2 (90 mod.) til ISO? Eller må stereo bygges fra grunnen av?Ja, standard Toyota-ISO overgang. Men om du har original forsterker må du klippe høyttalerkablene som er der originalt, og legge nye ut til dørene. Originale subene vil nok dessverre ikke virke etterpå.
Bohz2 skrev:Hvor kjøper jeg dette til fornuftige priser? Ser at mange skryter av Tein. Er dette sett med demper og fjærer eller bare fjærsett? Bilen min er ikke gått mer enn 108.000 så demperne skulle holde en stund til.Tein kan kjøpes gjennom be-4-you, vil anbefale å bytte demperene uansett, da de originale vil bli til sykkelpumper i løpet av et halvt år, de originale trenger liksom å få strekt seg litt.
BrennaRacing skrev:Jeg kjører med orginale dempere, orginale 90-91 dempertopper og Tein fjærer...Funker fint ennå (har hatt de på siden oktober) men den er sykt stiv daEr nok fordi den hviler nedpå demperstopperne det, var sånn før min også, ble mye bedre med 92+ mansjettene.