TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4 Preik Og Bilder (BildeTung TrÃ¥d)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#199201  av Thomas S

Spiller ikke så mye i karriere modus men i Arcade mode! Kjører de råeste syklene og prøver å ta beste tidene, men må inrømme at bilene faktisk e mye raskere rundt banen! :twisted:

#200296  av Andreazz

Andreazz skrev:Jeg har stått å tatt bilder selv på den bryggen du har fotografert den blåe Supraen :D
Litt off topic, men dette var bare litt artig.. Her er et bilde jeg tok fra denne bryggen:
Vedlegg
New York3 2006 273.jpg
New York3 2006 273.jpg (226.42 kiB) Vist 682 ganger

#200317  av Thomas S

SOPP! Du sku hatt bilen din der! Har faktsik et bilde liggendes på flash sticken, det er samme bil som du har og under den broen :wink: Skal se om jeg får lagt det ut

#200349  av Anders gullstein

Ganske stor forskjell i bremser og grep på sykkel kontra bil ja ;)

Sjikaner er også utfordrene på sykkel, spesielt den siste før start/mål på Suzuka.

Jeg har en umasse bilder fra GT4. Så fort som jeg skaffer meg en USB stikke, skal det postes. Må kjøpe et minnekort til også. Har ikke plass til å ta flere.

#201610  av Erlend

Anders gullstein skrev:Ganske stor forskjell i bremser og grep på sykkel kontra bil ja ;)
Moderne motorsykler bremser faktisk mye bedre enn en bil :) Mindre masse å dra på + like bremser som biler = bedre bremseeffekt.

Grepet derimot...det skal jeg ikke bestride :D 4 dekk er bedre enn 2...

#201617  av Thomas S

Merker ihvertfall tids forskjellen når eg kjører på Nurburgin banen 8) Kjørte nett en imponerendes tid med min nye WedsSport Celica JGTC :D

Bilde
Min øyensten som har vunni en hel haug med løp for meg 8)
Bilde
Toyota 2000GT (James Bond Bilen :wink: )
Bilde
Toyota Celica GT-Four MK6
Sist redigert av Thomas S den 12 okt 2006 17:35, redigert 1 gang totalt.

#201637  av Anders gullstein

Erlend skrev:
Anders gullstein skrev:Ganske stor forskjell i bremser og grep på sykkel kontra bil ja ;)
Moderne motorsykler bremser faktisk mye bedre enn en bil :) Mindre masse å dra på + like bremser som biler = bedre bremseeffekt.

Grepet derimot...det skal jeg ikke bestride :D 4 dekk er bedre enn 2...
Nja, nå er dekkoverflaten ganske mye mindre enn på bil. Kommer såklart litt an på hvilken bil det er snakk om da. Om det er en Yaris 1,0 eller om det er en Lotus Exige :)

#202276  av Thomas S

Bilde
Bilde
Lexus IS200