TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4 Preik Og Bilder (BildeTung TrÃ¥d)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #198933  av Thomas S

Som Topic ^^
Her er noen av mine skjønnheter 8)
Bilde
Celica MK4 GT-Four
Bilde
Supra RZ 97
Bilde
2000GT
Bilde
Trial Celica
Bilde
Tacoma X-Runner
Bilde
Lexus SC430
Bilde
Corolla Sprinter Trueno
Bilde
Yaris TS-Turbo
Sist redigert av Thomas S den 25 sep 2006 16:06, redigert 1 gang totalt.

#198941  av sindrejl

uhm.. må spørre, åssn i heite får du gt4 bildene inn på pc'en? :P

#198948  av Andreazz

Jeg har stått å tatt bilder selv på den bryggen du har fotografert den blåe Supraen :D

#198976  av Thomas S

Andreazz skrev:Jeg har stått å tatt bilder selv på den bryggen du har fotografert den blåe Supraen :D
:shock: Genialt! :D
For å få bildene til pcen putter du inn en flash disk i usb på PS2en din og når du tar bilder lagrer du de på den istedenfor memory card!

#199000  av celicat23

Mye rart som fungerer å koble til ps2'n for å overføre bilder. Jeg koblet mp3 spilleren til ps2'n for å flytte bilder over til pc'n. Fungerte fint som bare det.

Men en ting... Har vi ikke ett media forum her for bilder?

#199006  av Thomas S

Fikk beskjed om å putte GT4 realterte ting til off topic! :wink: Mp3 spillere funker på nett samme måte som en flash disk!

#199014  av Helmer

Du burde kanskje ha endra på topic´en! "Gran turismo 4" istedet for "GT4."
Det kan lett misforstås på ett toyota forum! :wink:

#199017  av chris

Endret topic jeg, så det blir litt mer lettforståelig ;)

#199018  av Thomas S

Det står Gran Turismo 4 der! :wink:

#199020  av Helmer

ThaShiZnitH skrev:Det står Gran Turismo 4 der! :wink:
Ja nå ja... :wink:

#199025  av Thomas S

:wink: Er klar over at folk kan ta feil av GT4 og GT-Four! HeHe
Skriver altid GT-Four <<< slik :lol: Endret litt på tittelen sånn at topicen passer litt bedre til Off-Topic

#199034  av aneriks

ThaShiZnitH skrev::wink: Er klar over at folk kan ta feil av GT4 og GT-Four! HeHe
hehe, stemmer det første gang jeg gikk inn på denne trodde jeg det var snakk om gt-four...

#199050  av Thomas S

Men no må dere komme med noen bilder fra spillet!
Har noen bilder til fra Tourist Trophy, skaperene av Gran Turismo men med motorsykler/scootere/racing mopeder. Og TT har alle de samme banene som på GT4 pluss noen ekstra.

Bilde
Kawasaki NinjaZX-10R Race Modifiaction
Bilde
Kawasaki NinjaZX-10R Race Modifiaction 2
Bilde
Kawasaki Ninja ZX-10R
Bilde
Kawasaki Ninja ZX-10R 2

#199169  av Anders gullstein

Ble hekta fullstendig på Tourist Trophy. Litt uvant å hoppe mellom GT4 og TT, men det går :P

#199198  av Thomas S

Spiller ikke så mye i karriere modus men i Arcade mode! Kjører de råeste syklene og prøver å ta beste tidene, men må inrømme at bilene faktisk e mye raskere rundt banen! :twisted: