TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har biler sjel?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#199229  av CelicaTurbo

jøss, ser ut som en av bilene fra filmen Cars, designet er jo som en tegneseriebil med ansikt :shock:

#199231  av Jarmund

mk2 supraen min starter med en gang om den har stått et par mnd.
Men ved daglig bruk hender det noen ganger at startern trenger et par runder( 3-4 sek). før den vil, men det skjer ikke når dama bruker den.......... liker vel dama best siden det er hun som har brukt den mest siden den ble kjøpt.

#199252  av TurboKnut

CelicaTurbo skrev:jøss, ser ut som en av bilene fra filmen Cars, designet er jo som en tegneseriebil med ansikt :shock:
Helt enig Saaben har ansikt...
- eneste negative jeg synes om Cars var at de skulle hatt øynene i lyktene og ikke i ruta.
For de som er interesserte i gamle "sjeler" så har jeg postet noen bilder her: http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 933&page=9

#199828  av BT-GTI

selvsagt har biler sjel, er det ingen som har sett herbie filmene? (måtte foresten le litt når de var på høggern og sa at det ikke var noen biler med noe verdi der, og en 200sx står der og ser realativt bra ut :D )

bilen min har sjel hu, (biler er hu ikke han, man vil jo ikke ræv#ulle en han...+ man sier ikke at en mann ser lekker ,ut sånn er det bare)
hu får sine små problemer rett etter at det forgje er løst, nesten som om at hu vil ha oppmerksomhet.. men nå er det ikke så mange skruer og deler som ikke er bytta så nå må hu bli fornøyd...

#200223  av bose

så biler er som kvinnfolk flest :lol: :lol: *dukke*

#200477  av Rollaole

Jeg er vel ikke gæærn om jeg klapper corolla`n på panseret og sier natta da jeg setter den i garasjen for kvelden?

Bilen svikter jeg aldri, meg svikter bilen ei! :D