som overskriften sier har jeg ett lite dilema angående ecu. venter i disse dagene på min nye motor.. det er en 2gen 3sgte fra japan altså 225hk..
jeg kjører forøverig en usa utgave av 3sgte, en 91 mod. som har 204 eller 201hk (hos meg er nok noen av disse på beite, eller som jeg ser på det :de kalver, er borte nå, men kommer tilbake med flere
).
jeg lurte bare på om ecuen i min bil vil fungere på den nye motoren som kommer.. eller vil den fungere men gi feil mengde bensin osv,
noen som har noen betrygende ord?, slik at jeg ikke må tenke på å kjøpe ny ecu etter at jeg har montert den nye motoren...
og ja jeg kom over ei side når jeg så på mr2 for første gang for 2 år siden, aner ikke hvilken, men den gav tips om hvilken fremgangsmåte en burde bruke når en skal ta ut motorn.. noen som veit om detta?
jeg kjenner til å ta ut motorn i grove trekk
, men noen som har noen tips hadde vært greit å få slik at jeg ikke bruker en evighet.. en slags rekkefølge eller noe.. 
jeg kjører forøverig en usa utgave av 3sgte, en 91 mod. som har 204 eller 201hk (hos meg er nok noen av disse på beite, eller som jeg ser på det :de kalver, er borte nå, men kommer tilbake med flere

jeg lurte bare på om ecuen i min bil vil fungere på den nye motoren som kommer.. eller vil den fungere men gi feil mengde bensin osv,
noen som har noen betrygende ord?, slik at jeg ikke må tenke på å kjøpe ny ecu etter at jeg har montert den nye motoren...
og ja jeg kom over ei side når jeg så på mr2 for første gang for 2 år siden, aner ikke hvilken, men den gav tips om hvilken fremgangsmåte en burde bruke når en skal ta ut motorn.. noen som veit om detta?
jeg kjenner til å ta ut motorn i grove trekk


91 mr2 turbo widebodykit med 1992-JDM 3sgte, 97 girkasse 98 drivaksler
89 corolla bruksbil
89 corolla bruksbil