Hentet ifra posten ang treffet i fjor :
Dagali hotell - 32 09 37 00 Har hotellrom, noen hytter og masse teltplass.
Solvang camping - 32 09 37 53 Har campinghytter av forskjellig standard.
Campingplass - 32 09 37 27 Gammel og sur gubbe med campinghytter av dårlig standard. Men billig. Dropp inn.
Teltplasser er det masse av, men det er kun dagali hotel som har dette i tilknytning til sanitæranlegg.
Hotellet er også nærmest flyplassen, selv om det er 3km unna.
Toyparts ringte meg i sted og lurte på tlf nr til campingen, siden han traff en endre kar på nr jeg oppga... Etter en kjapp sjekk er det tydelig at jeg har begått en stor tabbe!
Jeg registrerte at Sven og Celicaturbo kommenterte dette, men siden Sven hadde pratet med ei dame regnet jeg med at navnet var feil...det er det ikke!
Solvang camping er nærmeste nabo til lokalet som er innleid, Dagali camping ligger ved elva, ca 1,2km unna lokalet, og ca 2km unna hotellet.
De som har leid hos Dagali camping bør ikke være overasket over at det er billig, for standarden er elendig. Hyttene er knøtt små (med unntak av 2stk som er noe bedre. Ingen har innlagt vann, og sanitær anlegget er etter det jeg kan huske ikke spesiellt mye å skryte av.
Jeg veit ikke hva slags info dere har fått, men dere som har bestillt hytter virker jo til å være fornøyde likevel, så jeg er litt usikker på om dette er stor eller liten krise...? Huff, ingen god magefølelse nå

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com