TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#195236  av jumbo

Christian skrev:Lista er oppdatert igjen.

Viser seg at det er "konsert" ved hotellet med ett lokalt band på Lørdagen. Lefseklingers spiller, og fyrer forhåpentligvis opp motorsaga i tradisjonell ånd :twisted:

Lefseklingers... er ikke det bandet til Trond + hallingene?

#195265  av aneriks

når har folk tenkt og kjøre opp over? og er det noen som kjører sør fra? stavanger? larvik? osv... kjedelig og kjøre alene

#195277  av Magne

aneriks skrev:når har folk tenkt og kjøre opp over? og er det noen som kjører sør fra? stavanger? larvik? osv... kjedelig og kjøre alene
Jeg tenker å kjøre oppover på Fredagen. Var vel snakk om en liten kolonne fra Lier vel?
Jeg selv skal kjøre fra Åsgårdstrand, ligger mellom Horten og Tønsberg i Vestfold. Hvis noen kommer samme veien kan jeg slå følge opp til Lier der vi treffer på de andre.

#195283  av Nils

Jeg skal kjøre fra Stavanger på fredagen en gang. Hadde jo vært artig å kjøre sammen med noen ja.

#195292  av Christian

Erling : Litt i samme stilen ja :lol:

Jumbo : Lars...? Bjørn Viggo spilte med de en tid, men veit ikke om han er med lengre...

#195302  av jumbo

Christian, noen sjangs for at du har lyst på besøk fra fredagen? Hadde egentlig tenkt å dra oppover lørdag morgen, men dersom mange skal oppover fredag hadde jo kolonne vært moro

Bare husk at det er fredag og rimelig god sjanse for kontroller :/

Edit: never mind... ble vist plutselig opptatt på fredag allikevel hehe
Sist redigert av jumbo den 04 sep 2006 18:23, redigert 1 gang totalt.

#195421  av VeilSide

Nils skrev:Jeg skal kjøre fra Stavanger på fredagen en gang. Hadde jo vært artig å kjøre sammen med noen ja.
Kjører på fredagen jeg også. Det kommer kanskje en fra Haugesund i en 200sx som også er med.

#195437  av Mr2 Mk2

Noen som bor i eller kjører gjennom Bærum som skal?

#195438  av Magne_F

Jeg bor i Bærum, og håper jeg får mulighet til å dra. Regner med å vite det sikkert på torsdag. Hvordan det?

#195440  av Neemi

Jeg kjører hvertfall forbi Bærum på veien :)

#195448  av aneriks

jeg og kjører på fredag dere fra stavanger hvilken vei kjører dere?

#195457  av Nils

Jeg skal kjøre til Haugesund og Etne osv. Er ikke kjent i det hele tatt. Har skrevet ut kart + kjøreplan fra nett.

Når har dere andre som skal kjøre fra Stavanger tenkt dere oppover på fredagen?

#195466  av Christian

Hentet ifra posten ang treffet i fjor :
Dagali hotell - 32 09 37 00 Har hotellrom, noen hytter og masse teltplass.

Solvang camping - 32 09 37 53 Har campinghytter av forskjellig standard.

Campingplass - 32 09 37 27 Gammel og sur gubbe med campinghytter av dårlig standard. Men billig. Dropp inn.

Teltplasser er det masse av, men det er kun dagali hotel som har dette i tilknytning til sanitæranlegg.

Hotellet er også nærmest flyplassen, selv om det er 3km unna.
Toyparts ringte meg i sted og lurte på tlf nr til campingen, siden han traff en endre kar på nr jeg oppga... Etter en kjapp sjekk er det tydelig at jeg har begått en stor tabbe! :oops:
Jeg registrerte at Sven og Celicaturbo kommenterte dette, men siden Sven hadde pratet med ei dame regnet jeg med at navnet var feil...det er det ikke!

Solvang camping er nærmeste nabo til lokalet som er innleid, Dagali camping ligger ved elva, ca 1,2km unna lokalet, og ca 2km unna hotellet.
De som har leid hos Dagali camping bør ikke være overasket over at det er billig, for standarden er elendig. Hyttene er knøtt små (med unntak av 2stk som er noe bedre. Ingen har innlagt vann, og sanitær anlegget er etter det jeg kan huske ikke spesiellt mye å skryte av.

Jeg veit ikke hva slags info dere har fått, men dere som har bestillt hytter virker jo til å være fornøyde likevel, så jeg er litt usikker på om dette er stor eller liten krise...? Huff, ingen god magefølelse nå :cry:

#195468  av Christian

Det greieste er vel egentlig å beholde hyttene, siden jeg er redd det antagelig er fullt på Solvang. (Fuglejakta begynner) Er jo best om de fleste bor på samme plassen også....?

Dette var no dritt... :?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12