TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinge eller ikke pÃ¥ bilen min?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Skal jeg sette på vinge på bilen min?

Ja
42
55%
Nei
27
36%
Usikker som eier
7
9%

#194768  av aneriks

erling skrev:Er så høy den orginale.. Er det ikke noen som lager en lik men mye lavere?
det er jeg enig i den originale er alt for høy og uoriginale vinger folk setter på supraer (generelt sett) er alt for store/høye

#194775  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:
jumbo skrev: Det spør nå akkurat hva du legger i det. Om man skal sammenligne performance mellom 100% originale biler er det jo liten tvil om at du finner mer kraftig snacks i italia enn blant japser, men hvor relevant er egentlig den sammenligningen... de fleste som kjøper mediumdyre/billige japanske biler trimmer de jo en hel del uansett, og jeg tar japansk kvalitet over en italiener any day.
nå var det vel strengt tatt snakk om design her og ikke motor :wink: designmessig så er det i mine øyne ingen land i verden som lager mer vakre biler enn italia. og tviler sterkt på at det kommer til å bli noen endring på det området der.

om man skal diskutere kvalitet så er jo italienske biler som ferrari og lamborghini lemons hele gjengen.
men igjen, begge disse bilmerkene er lage for folk med mye penger i lomma i motsetning til så og si alle japanske biler med noen få unntak :)
og derfor synes jeg en sort supra eller sort rx7 blir veldig pene uten vinger (selv om jeg selv ville hatt vinge) fordi dem blir litt mer eksotiske.. skal se tror jeg har bilde av rx7 også uten vinge.. dritfin :D

Bilde

Så jeg synes dem er fine uten og trykket på at du burde la den være uten :D
er helt enig med vingene da :)
personlig liker jeg begge de bilene der best uten vinge. blir veldig rent og skikkelig stil over det :D

#194854  av Stiansen

Den var så utrolig clean vingeløs synes jeg.. Min stemme sier nei hvertfall :wink:

#194965  av elino

Utrolig hvor jevnt det er da :)

Status på bilen min i dag er:

Jeg beholder den sort :D
Har tatt bort vindusvisker og spylerten bak, markeringslysene bak og antenna....og mulig jeg tar bort blinklysene foran på sidene også. Selv om bilen så ut som en flekktyfus var den bare lekker i kveldslyset i går :D Utolig hvor mye det har å si å ta bort slikt småtteri...
Kjærringa mot stømmen...de fleste styler opp dem og jeg rensker den helt..hehe

Supra med TRD vinge omtalt i denne linken....denne er faktisk ganske så lik min

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17973

#195020  av celicat23

elino skrev:Supra med TRD vinge omtalt i denne linken....denne er faktisk ganske så lik min
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17973
Og sammenlignet med din så ser den "rice" ut, for den schwære digre vingen bakpå kofferlokket der krever ett like digert bodykit for at det skal passe. Skal du kjøre en "clean" stil, så er den vingen fy-fy.

#195025  av jumbo

En liten vinge synes jeg du skal ha... f.eks noe ala den erling postet

Synes det blir litt irrelevant og latterlig å poste stooooore jallavinger bare som skremsel lol, man kan jo lett finne GRUSOMME vinger til enhver bil selv om de kler en mindre vinge veldig godt.

#195040  av elino

erling skrev:No sånt. Fin-fint.

Bilde
Enig...den var pen, men synes den ser litt "snill" ut
Sist redigert av elino den 01 sep 2006 22:28, redigert 1 gang totalt.

#195042  av elino

Legger ut bilder av svarte supraer med de aktuelle alternativene...

Etter noen timer surfing på bilder, synes jeg supraen kler original best, men TRDen ser bra ut den og...i kveld heller jeg for vinge og da originalen
Vedlegg
Med og uten
Med og uten
IMG_0573.jpg (59.9 kiB) Vist 540 ganger
Uten vinge <br />Når jeg ser bilen min slik...er det liksom noe som mangler...synes ikke den er så eksotisk i dette selskapet
Uten vinge
Når jeg ser bilen min slik...er det liksom noe som mangler...synes ikke den er så eksotisk i dette selskapet

IMG_0557.jpg (66.64 kiB) Vist 546 ganger
Med Original vingen
Med Original vingen
IMG_0404.jpg (67.94 kiB) Vist 541 ganger
Med TRD vingen
Med TRD vingen
8492334927.jpg (43.72 kiB) Vist 904 ganger
Sist redigert av elino den 01 sep 2006 22:48, redigert 1 gang totalt.

#195049  av jumbo

elino skrev:Legger ut bilder av svarte supraer med de aktuelle alternativene...

Etter noen timer surfing på bilder, synes jeg supraen kler original vingen best...i kveld heller jeg for vinge og da originalen
Helt enig :mrgreen:

#195065  av Christian

Bilen trenger en vinge...de som sier noe annet tar feil :wink: Trengs ikke noen stor sak, men bilen ser ikke så bra ut uten. Enig med erling, den lille passet bra :)

#195091  av Kjelliken

:D Bilen ser bra ut uten vinge den men skal du ha vinge er det kunnnnnnnn to og velge mellom den orginale høye eller trd vingen ingen ting annet er aktuelt.....

Hehehe

Vel elino et vanskelig valg må jeg si liker bilen din både med og uten vinge og jeg respektere ditt valg uansett... :wink:

#195093  av elino

Hmmm...kom på en ting :D

Dere som er noen kløppere på Photo shop. Hva med å sette mine felger på denne med TRD vinge?

:)
Vedlegg
8492334927_411.jpg
8492334927_411.jpg (43.72 kiB) Vist 860 ganger