sindrejl skrev:er helt enig med vingene dacameleon skrev:og derfor synes jeg en sort supra eller sort rx7 blir veldig pene uten vinger (selv om jeg selv ville hatt vinge) fordi dem blir litt mer eksotiske.. skal se tror jeg har bilde av rx7 også uten vinge.. dritfinjumbo skrev: Det spør nå akkurat hva du legger i det. Om man skal sammenligne performance mellom 100% originale biler er det jo liten tvil om at du finner mer kraftig snacks i italia enn blant japser, men hvor relevant er egentlig den sammenligningen... de fleste som kjøper mediumdyre/billige japanske biler trimmer de jo en hel del uansett, og jeg tar japansk kvalitet over en italiener any day.nå var det vel strengt tatt snakk om design her og ikke motordesignmessig så er det i mine øyne ingen land i verden som lager mer vakre biler enn italia. og tviler sterkt på at det kommer til å bli noen endring på det området der.
om man skal diskutere kvalitet så er jo italienske biler som ferrari og lamborghini lemons hele gjengen.
men igjen, begge disse bilmerkene er lage for folk med mye penger i lomma i motsetning til så og si alle japanske biler med noen få unntak
Så jeg synes dem er fine uten og trykket på at du burde la den være uten
elino skrev:Supra med TRD vinge omtalt i denne linken....denne er faktisk ganske så lik minOg sammenlignet med din så ser den "rice" ut, for den schwære digre vingen bakpå kofferlokket der krever ett like digert bodykit for at det skal passe. Skal du kjøre en "clean" stil, så er den vingen fy-fy.
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17973
Alexander G skrev:Men den vingen er alt for svær.Det der er jo heller ikke noen TRD-vinge som det er snakk om
Her er et ekkelt bilde, sånn bare for å skremme deg mot å montere vinge: http://www.mkiv.com/mkiv_gallery/mkiv_g ... mex80f.jpg
erling skrev:No sånt. Fin-fint.Enig...den var pen, men synes den ser litt "snill" ut
elino skrev:Legger ut bilder av svarte supraer med de aktuelle alternativene...Helt enig
Etter noen timer surfing på bilder, synes jeg supraen kler original vingen best...i kveld heller jeg for vinge og da originalen