TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• irritert pÃ¥ saktegÃ¥ende traktor..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#193359  av dca

Th4 Ghost skrev:
dca skrev:
jumbo skrev: De har faktisk ikke det nei, ikke uten å at sin del av ansvaret for å hjelpe folk fram. Har faktisk diskutert nettopp denne lovparagrafen i en rekke anledninger (spesielt med de som tror man ikke har noe ansvar for å slippe folk frem dersom man selv kjører på fratsgrensa)... poenget er at du plikter å bidra til å hjelpe raskere trafikkanter frem "og om nødvendig stanse". Sistenevte ledd gjelder kun sakta trafikkanter.
de frem og være minst mulig til hindring.

de har vel lov til det!! men selvfølgelig skal de slippe frem så lenge det ikke er mulig å kjøre forbi!!!
nope, they don't. "hindring av trafikk" står faktisk i loven at det ikke er lov..som jumbo postet så fint over
det har de vel!!!! les hva jeg skriver da før du uttaler deg! :)

#193367  av jumbo

dca skrev:det har de vel!!!! les hva jeg skriver da før du uttaler deg! :)
Nøyaktig hva er det egentlig dere diskuterer her lenger?

Ja du har selvsagt lov å kjøre traktor langs vanlig vei, men NEI du har ikke lov å være til hinder for andre trafikkanter.

#193378  av Alexander G

Det er så herlig at dette tar helt av! :D :D :D

Alt handler om respekt for sine medtrafikanter. Tror vi alle er enige om at det er det for lite av. (men der stopper det)
Noen vil bli Mastiphal nr2(se battlefield forumet) i traktoren sin, mens andre respekterer at folk vil forbi.

#193520  av Th4 Ghost

jumbo skrev:
dca skrev:det har de vel!!!! les hva jeg skriver da før du uttaler deg! :)
Nøyaktig hva er det egentlig dere diskuterer her lenger?

Ja du har selvsagt lov å kjøre traktor langs vanlig vei, men NEI du har ikke lov å være til hinder for andre trafikkanter.
er faktisk ikke sikker lenger :P men det var det jeg mente ja

#193538  av dca

var det jeg mente også... vi diskuterte vel bare litt i samme retning! :D

#193701  av Th4 Ghost

dca skrev:var det jeg mente også... vi diskuterte vel bare litt i samme retning! :D
vi burde blitt politikere, de har en tendens til å gjøre akkurat det samme
"vi må ha mer bil-avgifter!"
"nei for noe tull, vi må ha mere avgifter på biler!" osv.