TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• irritert pÃ¥ saktegÃ¥ende traktor..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#192801  av predator

syyyykt menneske :roll:

#192802  av teknikeren

:D Noen her?

Man må være skikkelig hissig for å gjøre noe sånt, regner med at det ikke bare blir lit bot her, men også en tur på polstra celle og tung medisinering en stund...

#192803  av Akopley

lurer på hvilken celica

#192805  av Andy_Celica

Neon her som er rundt 30 bor på notodden og kjører celica?

#192810  av Alexander G

syyyykt menneske
Regner med du tenker på traktor sjåføren :D

Du skal ha kjørt rimelig lenge etter og prøvd alt av lys og horn før du kjører forbi og sperrer veien.
Det er ufattelig mange av disse traktorene/sakte gående som ikke viser hensyn i det hele tatt. Så jeg kan forstå alt fram til kniven kom fram.

#192812  av celicat23

Alexander G skrev:Du skal ha kjørt rimelig lenge etter og prøvd alt av lys og horn før du kjører forbi og sperrer veien.
Det er ufattelig mange av disse traktorene/sakte gående som ikke viser hensyn i det hele tatt. Så jeg kan forstå alt fram til kniven kom fram.
Enig. Balltre hadde vært mer passende.

#192814  av Akopley

hehe, kjør bak en traktor som det detter gjødsel av på bilen din, DET er irriterende.. :?
men anyway, hvis man ligger bak en traktor i lengre tid, og du ser traktoren ignorerer i å svinge inn på parkeringslommer på veien for å slippe deg forbi, da blir jeg ganske irritert..

#192818  av GT4 CS

HATER sånne traktor ponnyer som ikke tar hensyn. Måtte glise etter en episode, siden jeg kjenner noen bønder dret jeg meg skikkelig ut som 18åring. En dust som ikke ville slippe forbi, jeg tuta og blinka helt vilt. Da jeg endelig fikk kommet meg forbi var det full fart på tuta og vise finger og alt mulig. Så tok det et min og mobil ringer, brodærn til en kompis som kjørte. Følte meg litt dum, men fikk da helt en 10liters bøtte med vann over ham noen dager senere. Nei til alle med traktor, har du så dårlig tid at du ikke kan stoppe, bli hjemme og se på tv.

#192822  av dca

herregud....faen hadde jeg vært bonden hadde jeg da tatt fram siloøksa til den idioten! traktorene må jo for faen meg få frem de og... husk all maten de fikser for dere...!!

jeg vel og merke var mer irritert på bobilene da jeg kjørte 2 sessonger leiekjøring med denne doningen!

90km/t på flat mark! var 16 og 17 år de 2 sommrene! :) grei nok sommerjobb det!
Vedlegg
jcb.jpg
jcb.jpg (61.15 kiB) Vist 1712 ganger

#192823  av Th4 Ghost

dca skrev:herregud....faen hadde jeg vært bonden hadde jeg da tatt fram siloøksa til den idioten! traktorene må jo for faen meg få frem de og... husk all maten de fikser for dere...!!
joda. men det gir dem vel ikke rett til å kjøre mil etter mil midt på veien, 40 i en 80 sone og aldri en eneste gang svinge til siden for å slippe forbi de 300 bilene som ligger bak? det beste er vel dersom det er møkk de kjører, som såklart ikke er helt luktefritt. da har man toppen av kaka

#192826  av dca

de har sin fulle rett og kjøre mil etter mil på veien...å kjøre forbi en traktor er null problem....og hvis det slett ikke går svinger nesten alltid traktorn av og slipper forbi! men er det pga en idiot som ikke klarer å kjøre forbi hvis han ikke har en strekke på 1km svinger man vel faen ikke av...

#192835  av Rollaole

Jeg er bondesønn, det værste jeg veit er hysteriske idioter som skal prøve og pælme seg forbi på de farligste stedene, svinger, over topper osv.. Når jeg er ute og rægger litt med "Case" traktorn!! :D

Men enkelte bønder trur dem eier veia da! :?

#192850  av Alexander G

traktorene må jo for faen meg få frem de
Det må de gamle damene med blått hår som har bygget landet også, ikke mer gla i dem fordet. :lol:

Saktegående/syklende vesen skaper sinte bilister som igjen skaper farlige situsasjoner.
Er vel ikke 1 eneste her inne som ikke kan fordra å ligge 10-15 km/t under fartsgrensen pga dette?

Det er da en bil med stor motor/hestekrefter er nyttig i dette landet, kommer mye fortere forbi :D

#192898  av aneriks

kjørte bak en traktor i dag i ei mil nesten den gadd ikke svinge inn på buss stopp og var midt deler i veien så kunne ikke kjøre forbi,
sånt blir man forbannet på!