TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min ferdig stylet med mer.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#193193  av James

Kanonrå bil!! Si ifra om den en gang skal selges :P :wink:

#193216  av FireWalk

Bra du ble fornøyd! Jeg sa jo han var dyktig! ;) og det var jo resultat du var ute etter fremfor pris, men tror nok at du skal lete lenge etter en så god pris noen steder.. sa han måtte være snill med deg siden du var en veeeldig god kompis.. :lol:

Mens bilen har vært på "verksted" for å bli ny har jeg og camelon vært på byen og drukket oss full og sjekket damer og greier. Jeg har faktisk ikke fått tilbake stemmen enda! høres ut som om har fått kreft på halsbåndet.. :lol:
Men det var verd det!

En ting sier jeg bare: Byen er ikke den samme uten "kirurgen!" så du må ta turen ned oftere :P

Legger ut noen av bildene jeg tok underveis i prosessen med å forvandle bilen da eieren selv glemte å ta med kamera hver eneste dag :p

Bilder:
Vedlegg
Nye bremser fremme.
Nye bremser fremme.
Bilde488.jpg (232.39 kiB) Vist 97 ganger
Nytt stabstag til motor rom. Westcoast Customs... :P
Nytt stabstag til motor rom. Westcoast Customs... :P
Bilde505.jpg (196.8 kiB) Vist 100 ganger
Nye Recardo stoler (til venstre). De gamle momo stolene til høyre.
Nye Recardo stoler (til venstre). De gamle momo stolene til høyre.
Bilde444.jpg (212.44 kiB) Vist 98 ganger
Sparkling og grunning av sideskjørter.
Sparkling og grunning av sideskjørter.
Bilde426.jpg (101.27 kiB) Vist 100 ganger
Sparkling og nedpussing. Det var en del småbulker over så å si alt..
Sparkling og nedpussing. Det var en del småbulker over så å si alt..
Bilde424.jpg (204.37 kiB) Vist 96 ganger

#193218  av FireWalk

Alle liker masse bilder, så her er litt fler:
Vedlegg
Kim er svææært utslitt etter en hard kveld på byen dagen før.. :P *fyllesyk? host host*
Kim er svææært utslitt etter en hard kveld på byen dagen før.. :P *fyllesyk? host host*
Bilde478.jpg (190.67 kiB) Vist 100 ganger
Skjørtene er kommet på.
Skjørtene er kommet på.
Bilde492.jpg (131.77 kiB) Vist 96 ganger
bremser igjen.
bremser igjen.
Bilde490.jpg (183.58 kiB) Vist 100 ganger
Ribbing av orginale side inntak, samt fiksing av kanal og dør.
Ribbing av orginale side inntak, samt fiksing av kanal og dør.
Bilde446.jpg (192.19 kiB) Vist 102 ganger
Bremsekalipter og bremseskiver bake lakkert for å matche de fremme (selve skiven er bare lakkert der klossen ikke griper såklart)
Bremsekalipter og bremseskiver bake lakkert for å matche de fremme (selve skiven er bare lakkert der klossen ikke griper såklart)
Bilde524.jpg (197.79 kiB) Vist 99 ganger

#193226  av FireWalk

Og sist men ikke minst... Litt bilder bak kulissene, mens bilen ble klargjort var vi ute og testet hva byen hadde å by på. :p
Vedlegg
Bilde tatt fra "fjellstua", en restaurant på fjellet bak selve byen.. måtte jo opp å ta litt naturbilder. :)
Bilde tatt fra "fjellstua", en restaurant på fjellet bak selve byen.. måtte jo opp å ta litt naturbilder. :)
Bilde510.jpg (133.18 kiB) Vist 97 ganger
Etter 12 øl, 5 drinker + gud vet hva mer ser man altså at fyllegliset begynner å komme frem! ;)<br /><br />Sinnsykt morro var det iallefall. Kim til venstre, en kompis som jobber i securitas (som vi plagde livet av) i midten, og en eller annen dame jeg ikke husker
Etter 12 øl, 5 drinker + gud vet hva mer ser man altså at fyllegliset begynner å komme frem! ;)

Sinnsykt morro var det iallefall. Kim til venstre, en kompis som jobber i securitas (som vi plagde livet av) i midten, og en eller annen dame jeg ikke husker

Rotation of Bilde476.jpg (145.88 kiB) Vist 97 ganger
Jeg vet ikke helt hva som er iferd med å skje her, men jeg er sikker på at han har en plan. :P
Jeg vet ikke helt hva som er iferd med å skje her, men jeg er sikker på at han har en plan. :P
Bilde458.jpg (179.74 kiB) Vist 100 ganger
Makan til slask! der sitter han på 300&amp;quot; storskjerm, 12 øl og 2 kg med smågodt på bordet ved siden av. Legg merke til Webkameraet til høyre. :P
Makan til slask! der sitter han på 300&quot; storskjerm, 12 øl og 2 kg med smågodt på bordet ved siden av. Legg merke til Webkameraet til høyre. :P
Bilde418.jpg (135.26 kiB) Vist 102 ganger

#193253  av Mr2 Mk2

Bilen så ut til å bli kanon fet den , men om man "må" pirke på noe så er jeg enig med "Neemi" ang eksosen.Også var det noe med fronten som så litt rart ut, men for all del "To tomler opp"

#193313  av cameleon

Hehe Du måtte bare legge ut de bildene der ja Eirik :lol: :lol: Glad mamma ikke kan bruke internett :lol:

Angående eksosn, så er vel jeg en av de få som foretrekker en tut framfor to :wink:

Bilen blir nok aldri solgt nå. Har lagt såppas mye penger i den nå at om noen skal kjøpe den så kan de bare glemme å gå ut i fra listepris. For den sumen jeg evt skulle ha hatt for bilen der så kunnean nok strengt tatt ha kjøpt en mk4 supra i stedenfor hehe :wink:

Kittet er Trust sitt og etter min mening så er det det kittet som passer best på mr2 om man fortsatt skal beholde linjene på bilen. Du har også bomex sitt kitt, men med tanke på tilpassing og styr, så er det greit å holde seg til noe enklere :)

sideskjørtene på denne var nokså problematiske å få på i følge lakkereren selv. var en god del pirkarbeid siden skjøretet på passaskjersiden overhodet ikke passet. Men med mye tort og svie, så gikk det jo på til slutt :D

Setene der er orginale recaro stolel og har en nypris på rundt 15.000 ny. Vet ikke hvor de blir kjøpt henn siden jeg kjøpte det av mekanikeren og lakkereren selv for en mye rimeligere pris. Kan ikke si noe annet enn at det var godt å få skikkelige seter i bilen igjen :D

Var kjempemoro på byen sammen med deg og kompisene dine eirk!! Blir ikke lenge til jeg kommer nedover igjen :wink: og da får vi høre med engevik om han vil montere LSD dører på kjerrene våre :D Du må også hilse sunniva (snobben din ;D ) at det ikke var meningen å ta henne i skrittet (selv om det egentilg var det) og at vi skal få til en fest uten liiiiike neste gang!! :D :D

#193419  av 2fastgt4

Neemi skrev:Ikke helt fan av eksosen din, men bilen var nydelig ellers :)
alt ser verre ut på bilder.spesielt når bildet er tatt fra så lav vinkel :)

#193422  av jan-erik

Nå er bilen din virkelig blitt nydelig Kim!!! Noe å være stolt av det den der.

#193434  av cameleon

jan-erik skrev:Nå er bilen din virkelig blitt nydelig Kim!!! Noe å være stolt av det den der.
Tusen takk :D
Jeg er kjempefornøyd selv i alle fall! Jeg hadde ikke tenkt at det skulle bli et slik resultat egentlig. :)

#193988  av elino

Meget pen bil 8)