Hehe Du måtte bare legge ut de bildene der ja Eirik

Glad mamma ikke kan bruke internett
Angående eksosn, så er vel jeg en av de få som foretrekker en tut framfor to
Bilen blir nok aldri solgt nå. Har lagt såppas mye penger i den nå at om noen skal kjøpe den så kan de bare glemme å gå ut i fra listepris. For den sumen jeg evt skulle ha hatt for bilen der så kunnean nok strengt tatt ha kjøpt en mk4 supra i stedenfor hehe
Kittet er Trust sitt og etter min mening så er det det kittet som passer best på mr2 om man fortsatt skal beholde linjene på bilen. Du har også bomex sitt kitt, men med tanke på tilpassing og styr, så er det greit å holde seg til noe enklere
sideskjørtene på denne var nokså problematiske å få på i følge lakkereren selv. var en god del pirkarbeid siden skjøretet på passaskjersiden overhodet ikke passet. Men med mye tort og svie, så gikk det jo på til slutt
Setene der er orginale recaro stolel og har en nypris på rundt 15.000 ny. Vet ikke hvor de blir kjøpt henn siden jeg kjøpte det av mekanikeren og lakkereren selv for en mye rimeligere pris. Kan ikke si noe annet enn at det var godt å få skikkelige seter i bilen igjen
Var kjempemoro på byen sammen med deg og kompisene dine eirk!! Blir ikke lenge til jeg kommer nedover igjen

og da får vi høre med engevik om han vil montere LSD dører på kjerrene våre

Du må også hilse sunniva (snobben din ;D ) at det ikke var meningen å ta henne i skrittet (selv om det egentilg var det) og at vi skal få til en fest uten liiiiike neste gang!!

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo