TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Laseroperasjon øyne

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#191928  av Gjertsen

Blir nok ikke "diskvalifisert" men beste er kanskje å høre med optikeren din, koster i hvertfall mindre, eller om det er gratis med en før-kontroll på ditt lokale øyelaser sted.

Jo foreldra mine tvinger meg til å be om ny operasjon siden jeg ikke ble i 0 ( 100% bra syn) noe jeg er totalt enig med. men men :p
summitX skrev:
Gjertsen skrev:
For å ta laser må man være over 18-20 og ha stabilisert syn i 2 år.
Kan anbefalles:D
Veeeel jeg er 20 om noen dager, å jeg vet jo ikke om synet har stabilisert seg, men har ikke bytta briller eller vært på noe synskontroll på værtfall 2-3år :roll:

la oss si at jeg hadde -2,50 for 3år siden å så har jeg -2,75 nå, vil jeg være "diskvalifisert" for operasjon da :?:

Edit: om JEG tok en operasjon nå og synet ikke kom i 0 så hadde jeg klaga.

#191986  av mrfunn

tok laser for 2år siden i bergen. no begynder det alt og skrante:( har vert velsi fint så lenge det varer:)

#192070  av GT4 CS

Har opperert inn spesial syn hos meg, så jeg ser gjennom klær osv.
Tar det for 50 spenn i garasjen :twisted:

DE jeg har prata med som har gjort dette er godt fornøyd, en god venn av meg ville bli befal, men var uønsket pga han brukte briller, så han fikk tatt samme operasjon som gjertsen her, ca 3år siden. Og han er fortsatt førnøyd og nå løytnant :D
Jammen glad jeg slipper briller som dugger og slite med linser hele tiden.

#192278  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Har opperert inn spesial syn hos meg, så jeg ser gjennom klær osv.

DE jeg har prata med som har gjort dette er godt fornøyd, en god venn av meg ville bli befal, men var uønsket pga han brukte briller, så han fikk tatt samme operasjon som gjertsen her, ca 3år siden. Og han er fortsatt førnøyd og nå løytnant :D
Uff måtte være fælt å se gjennom klæra på andre gutter *grøsse*

Han gjordet såpass for å bli befal ja. det er jo greit om han ville det..
Gjordet det vel for å bli kvitt de JÆÆ**** brillene og kan jeg tenke meg ;)

mrfunn. kan du ikke klage da? skal jo holde seg grei en stund. ikke skeise helt ut etter 2 år. virker jo rart. men ikke vet æj.

#192280  av Andy_Celica

Da bestiller jeg en time, men vil kun ha muligheten til å se igjennom klærne til jentene :D hvis det er mulig?

#192361  av mrfunn

tips! det er gratis i bergen (haukeland) og i oslo. du må bare trikse litt med ein øyelege :lol: (hadde 3.00 på begge)

#192396  av GT4 CS

Andy_Celica skrev:

Da bestiller jeg en time, men vil kun ha muligheten til å se igjennom klærne til jentene :D hvis det er mulig?
Kan ikke garantere noe, bruker kun drill i selve operasjonen, og ingen bedøvelse, jeg har lært meg og ikke se på gutter,. Egentlig ikke så vanskelig og unngå :lol:

#192401  av sleeper

GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev:

Kan ikke garantere noe, bruker kun drill i selve operasjonen, og ingen bedøvelse, jeg har lært meg og ikke se på gutter,. Egentlig ikke så vanskelig og unngå :lol:
men i svarte faen da! jeg lurte veldig hvorfor du så så rart på meg på japsetreffet! :lol:

#192410  av GT4 CS

Ja sleeper, kom til skade for og se på deg en gang, og ble litt sjokkert over det jeg så, trur nokk du har en viss holmes i familien du ikke har fortalt om. Så det er jo ikke bare fordeler med og kunne se gjennom klær. Jeg har jo nå begynt med sånne tabletter som får snurrebassen til og vokse seg fra enorm til diger :D

#192463  av sleeper

:lol: :lol: :lol:

#192465  av Andy_Celica

Ikke for å være kjip gutter, men ikke spor helt av! Dette er faktisk en postom om laseroppererte øyne!