FireWalk skrev:GT4 CS skrev:Dagens tips:
Monter ca 100 grillspyd forran bilen din, dette vil spidde eventuelle dritt fugler som er ute etter og knuse tåkelysene dine.
I påsken 1999 hadde jeg store problemer med noen topp trente terrorist ugler som var utsendt av Arkan. Var på vakt som mindre stolt gardist på skaugum, pga konflikten på balkan fryktet noen kloke hoder at Arkan skulle skade norske innteresser. Dette jeg nå forteller er dyp klasifisert informasjon som ingen må fortelle videre, men det var en flokk på 23 ugler som fløy rundt på natta og knuste glass i lamper på skaugum, disse uglene hadde utstyrt seg med kraftig kevlar hjelm og fått påmontert et solid spyd på denne. Rene x-files.
Som et forsvar mot disse bygde jeg en fin og stor snømann på trappen til kongen utenfor hoved døren, (kongen var altså ikke hjemme
).
Denne snømannen så ganske skummel ut, og hadde en stor kjepp som var rød på tuppen.
Desverre likte ikke politi eskorten til kongen dette, og da min vaktkomandør kom på runde etter at jeg hadde frivakt hadde han vist rullet kraftig med øynene og sagt ting en løytnant ikke skal si. Da han kom ned i vaktbua ble jeg kalt inn på møte, forklarte han hvorfor jeg haddy laget denne snømannen og jeg fikk en sjokolade, et klapp på skulderen og en direkte ordre om at dette ikke skulle gjenta seg, men han synes selvfølgelig det var en fin snømann med litt for stor kjepp.
Så med andre ord, man skal ikke spøke med fugler, de kan ta deg på alle måter, her hadde jeg flaks og slapp refs. Men ikke alltid man har så flaks, så pass på gutter og jenter.
Hahahahahaha! Ingen andre enn deg Rune som klarer å få noe negativt til å bli så morsomt.. :p
"litt for stor kjepp".
Forøvrig var jo ideen med grillspyd i fronten ingen dum plan, men tror ikke onkel politi hadde vært så begeistret for den, da den også vil fungere utmerket på unger, gamle damer og det som værre er også. :p
Den snømann episoden er desverre sant

Etter rekrutten var det meningen jeg skulle bli lagfører siden jeg var det på rekruttærn. Men de mente i den hemmelige kongens garde at jeg hadde for stor utpreget humoristisk sans til at de kunne la meg få et slikt ansvar. Så ble nestlagfører isteden, mye bedere, slapp alle disse lure møtene osv. Og firewalk, ikke bry deg om de slemme folka som klager om deg, for plager de deg mer skal jeg kjøpe meg en vannpistol på BRIO og komme på døra dems, sprute vann på dem. Er den rette måten og sette folk på plass det.
Med gml jobb bilen min tok jeg utrolig nokk 3 fugler i en smell, aldri opplevd maken, gikk jo bra med fangeren der siden den alt var sprekt.
Men toppen av kransekaka var vel da jeg var 7 år, var med fatter og brutter til østensjø vannet. Så kommer det en ondsinnet måke, den driter og treffer meg rett i planeten, resultat er en amok rune som går bananas, hjalp jo stort det, fikk skremt vekk noen gamle damer som satt og matet noen ender med muggent brød og slitne vafler.
Engster meg faktisk for at fuglene kommer til og ta over verden gradvis, de komm ikke helt i mål denne sesongen med fugle influensaen, da kamikaze fuglene døde for tidlig uten og smitte oss. Spent på hva neste sesong bringer