TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dama mi var utro!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #18656  av cameleon

Utorskap er noe herk. Fikk i går vite at samboeren min hadde vært utro med en kopis av henne. Hu skulle på en fest og han fikk i oppgave å passe på henne. I stedenfor så...ja dere skjønner tenninga. Så til alle dere gutter der ute og jenter for den saks skyld. Velg deres partner med omhu. Hvis dere skal være sammen med noen må dere kunne å stole på de. Ellers hva er vitsen..

Av en eller annen grunn så er jeg ikke lei meg. På en måte lettet. Jeg hadde en følse over lengre tid at noe var galt, men jeg handlet litt i seneste laget.

Jeg har lagt merke til at en har en tendens til å få det meste når en kjører MR2. Så pass dere. Slike biler er tre ting i ett. Kjøreglede, komfort og dame. ( Ja pluss at det er en litene boks bak passaskjer setet til å smugle hasj i, men det sier vi ikke til noen :roll: )

Som en veldig god venn av meg her inne på ts-ogn sa, more fishes in the sea :wink:

#18659  av kennethx

Føler med deg, utro damer er ikke noe å samle på. Snakker av mye erfaring dessverre.

Men det ser ut som jeg omsider har funnet en dame som ikke synes at utroskap er ok!

Lykke til i jakten...og så er det jo litt spennende å gå på byn singel da, se det positive i det :)

#18660  av cameleon

Jepp. Det er sant :) Som det sies, hun er so et ikeamøbel. Når du endelig har fått med deg spetakklet hjem går bena fra hverandre og du ser at det mangler et par skruer :roll:

#18661  av kennethx

hehe, bra du har humøret intakt i allefall :)

Husker en gang, det var så nærmt at jeg søkte komflikt med vedkommende som "stakk av" med damen. Jeg er sjele glad for at jeg ikke gjorde den dag i dag. I.o.m at jeg aktivt trente karate 3 ganger i uken den gang så kunne det fort blitt rimelig heftig med fengsel på meg om jeg hadde "mistet" kontrollen. Men til slutt kom jeg vel frem til, at det var jo egentlig ikke hans feil, men damen, og jeg slår ikke jenter. Og fant ut at det var ikke verdt det. Anyway...det hører med til historien at jeg er en veldig lite voldelig person, og slker alltid diplomatiske løsninger og unngår bråk, men det kokte litt over den gangen...

Bra å se at du holder roen i allefall!!!

#18662  av bose

Kjip den der.. :( Jeg har ikke vært borti sånt men det kan ikke være no morro. Da lærte jeg litt oxo da,har vært singel nå i en evighet.Så da veit jeg hva jeg skal se etter!!
Du får finne no nytt no da.Lykke til!!

#18663  av cameleon

Hehe jeg klarte ikke å holde roen jeg da. en det som skjedde var at i går kveld så oppsøkte noen av vennene mine han ved city cyd i trh der han bor. de kjørte han inn på vei mot værnes, så det var ca en 4 mil å gå tror jeg. Det beste av alt var at de tok mobilen og klærne hans. Men jeg hadde ingen rolle i den saken :roll: :roll: :roll: :twisted: :twisted: :twisted: :roll:

#18665  av kennethx

lol! Høres ut som det er tatt rett fra russetiden eller noe...

#18669  av funkes

Hva skal du med dame? :D

#18673  av Mr2 Mk2

Kjipt det der :cry: Men du ser nå lyst på det virker det som :)

Høres ut som noen alreite venner du har,som gjerne ofrer litt for deg :wink:

#18675  av chris

Synd å høre, men mer penger på bil da ;) ;) ;)

Bra stunt å kjøre'n 4 mil avgårde og ta klærne da ;) hihi

#18683  av jan-erik

Leste overskrifta bare jeg og antok at det var bilen din du snakka om :-) Trodde den hadde blitt kjørt av noen andre, eller at den hadde prøvd å parre seg med en annen bil gjennom en påkjørsel bakfra :-). Sånn er det når MR2-en er det første jeg tenker på når du sier dama mi.

Synd med utroskap, men godt du tar det greit da. Du finner nok helt sikkert noen bedre enn henne. Har vært heldig selv, og har vært sammen med kona mi i snart 9 år. Hun deler ikke akkurat bilinteressen min for å si det sånn, så hun blir nok aldri med på noe treff. Men er jo deilig det også da, og få litt fri for seg selv.

#18687  av MRQuoc

skal si meg enig i Jan-Erik , selv om jeg er endel yngre ;) .. så ruller årene forterene enn som så.. akkurat nå er jo ma'am'en min i Bergen , og jeg i Drammen.. og da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å stole på hverandre.. men selvsagt.. har vi kanskje en litt annen situasjon :)

Tid til bil og fritidsysler og 4-5 dager i mnd til henne ... perfekt! :)

#18705  av @lpher

jan-erik skrev:Leste overskrifta bare jeg og antok at det var bilen din du snakka om :-) Trodde den hadde blitt kjørt av noen andre, eller at den hadde prøvd å parre seg med en annen bil gjennom en påkjørsel bakfra :-). Sånn er det når MR2-en er det første jeg tenker på når du sier dama mi.

Synd med utroskap, men godt du tar det greit da. Du finner nok helt sikkert noen bedre enn henne. Har vært heldig selv, og har vært sammen med kona mi i snart 9 år. Hun deler ikke akkurat bilinteressen min for å si det sånn, så hun blir nok aldri med på noe treff. Men er jo deilig det også da, og få litt fri for seg selv.
What he said... ;-)

And....Yeah, Plenty of fish in the sea ;-)

@lpher

#18713  av cameleon

Må bare få si tusen takk for støtten dere gir meg! Er litt målløs jeg :oops:
Hvis jeg skal beskrive ts-ogn folket, så er det som en lovelig mafiafamilie hvis dere skjønner. Dere stiller opp til de andre medlemmene i tykt og tynt! Takk! :)

#18722  av bose

Det skulle bare mangle at man stiller opp for folk....