Utorskap er noe herk. Fikk i går vite at samboeren min hadde vært utro med en kopis av henne. Hu skulle på en fest og han fikk i oppgave å passe på henne. I stedenfor så...ja dere skjønner tenninga. Så til alle dere gutter der ute og jenter for den saks skyld. Velg deres partner med omhu. Hvis dere skal være sammen med noen må dere kunne å stole på de. Ellers hva er vitsen..
Av en eller annen grunn så er jeg ikke lei meg. På en måte lettet. Jeg hadde en følse over lengre tid at noe var galt, men jeg handlet litt i seneste laget.
Jeg har lagt merke til at en har en tendens til å få det meste når en kjører MR2. Så pass dere. Slike biler er tre ting i ett. Kjøreglede, komfort og dame. ( Ja pluss at det er en litene boks bak passaskjer setet til å smugle hasj i, men det sier vi ikke til noen
)
Som en veldig god venn av meg her inne på ts-ogn sa, more fishes in the sea
Av en eller annen grunn så er jeg ikke lei meg. På en måte lettet. Jeg hadde en følse over lengre tid at noe var galt, men jeg handlet litt i seneste laget.
Jeg har lagt merke til at en har en tendens til å få det meste når en kjører MR2. Så pass dere. Slike biler er tre ting i ett. Kjøreglede, komfort og dame. ( Ja pluss at det er en litene boks bak passaskjer setet til å smugle hasj i, men det sier vi ikke til noen

Som en veldig god venn av meg her inne på ts-ogn sa, more fishes in the sea