lurer ikke dere også på hvem de har stjælt disse pokalene fra?

kennethx skrev:slo meg akkurat at den midterste utsjæringen på panseret ser ut som en underbukse! o_O
CelicaTurbo skrev: Har en kompis som er BMW-fan og drømmer om M3 (ja, det er sant at jeg har slike kompiser)...Men M3 er jo kult det. Jeg er kanskje litt "sånn" jeg og...
erling skrev:Me 3..CelicaTurbo skrev: Har en kompis som er BMW-fan og drømmer om M3 (ja, det er sant at jeg har slike kompiser)...Men M3 er jo kult det. Jeg er kanskje litt "sånn" jeg og...
Dalan skrev: Sendt deg PMThanx again...
@lpher skrev:Hmm, bare å purre på han til han gir etter!Dalan skrev: Sendt deg PMThanx again...
Sendte ham en SMS....felgene er 'uten skader' ...samma med dekka...men de har litt skjeiv slitasje....MEN er ikke nedslitt....
So...etter å ha sjekka konton, sendte jeg en ny SMS om at jeg ville kjøpe felgene...i tillegg med spørsmål om hvordan vi skulle gjøre det med transport....han spurte så hvor jeg bodde....og jeg sa som sant var: Trondheim....og siden har jeg ikke hørt noe....is this a bad sign you think?
Skal purre på ham litt senere idag
Ingen av dere eminente Bergensere her inne som skal 'litt nordover' i nærmeste framtid vel?
@lpher
Dalan skrev: Hmm, bare å purre på han til han gir etter!Har akkurat snakket med ham...han er game han
Vet ikke om det er et godt tegn eller ikke, for å være ærlig..![]()
Dalan skrev: men holdt på å si (og gjør det) bergensere som skal nordover? Det blir jo tidenes omvei daNeida....ække Trondheim verdens navle da?
Dalan skrev: Er vel lettere om noen fra østlandet skal oppover, for å si det sånn, da det er veldig enkelt å ta turen innom Elverum på vei nordoverDu synes du ser at jeg får plass til 2 stk 8x18" og 2 stk 9,5x18" felger inn i Supran?!! ...min gode man...der baki er det knapt nok plass til to 17" hjul i slengen
Ellers får du ta deg turen nedover, å hilse på
@lpher skrev:Jupp, ålreit fyr det!
Har akkurat snakket med ham...han er game han
Holder på å fine ut hvordan vi skal fp shippa felga oppopver
@lpher skrev: Neida....ække Trondheim verdens navle da?ja det er vel kanskje det..![]()
@lpher skrev: Du synes du ser at jeg får plass til 2 stk 8x18" og 2 stk 9,5x18" felger inn i Supran?!! ...min gode man...der baki er det knapt nok plass til to 17" hjul i slengenJa det skulle jeg likt å sett
@lpher