TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supras pÃ¥ Gatebil September

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#18641  av Mr2 Mk2

lurer ikke dere også på hvem de har stjælt disse pokalene fra?

:roll: :roll:
Vedlegg
DSCF0049.JPG
DSCF0049.JPG (75.17 kiB) Vist 3905 ganger

#18647  av kennethx

Ja, cola flasken i front er vel den eneste dem eier? =p

#18648  av CelicaTurbo

slike pokalen kan man jo få kjøpt mange steder, kanskje spleiselag fra den store familien? :)

#18649  av kennethx

slo meg akkurat at den midterste utsjæringen på panseret ser ut som en underbukse! o_O

#18650  av CelicaTurbo

Har en kompis som er BMW-fan og drømmer om M3 (ja, det er sant at jeg har slike kompiser)... men han er flau over at det eksisterer slike biler som det der.. :)

Men men, en ting er ihvertfall sikkert: eieren har brukt mye tid og penger på bilen sin, og det er i det minste positivt da, selv om de fleste av oss her ikke synes han har vært like heldig med resultatet som det han nok synes selv :)

#18651  av kennethx

Det triste er jo at det ser ut som mange er av samme oppfattning som bileieren. Om han ikke har rappet alle pokalene da, hehe

#18652  av erling

kennethx skrev:slo meg akkurat at den midterste utsjæringen på panseret ser ut som en underbukse! o_O
:lol: Så det nå.. :D
CelicaTurbo skrev: Har en kompis som er BMW-fan og drømmer om M3 (ja, det er sant at jeg har slike kompiser)...
Men M3 er jo kult det. Jeg er kanskje litt "sånn" jeg og... :P

#18654  av Dalan

erling skrev:
CelicaTurbo skrev: Har en kompis som er BMW-fan og drømmer om M3 (ja, det er sant at jeg har slike kompiser)...
Men M3 er jo kult det. Jeg er kanskje litt "sånn" jeg og... :P
Me 3..
Liker egentlig noen BMW jeg å, bare de ikke blir for "wolla-bling-bling" som den over her
Holder med litt god gammeldags bling-bling (hva nå det er.. :lol:), eller M3 8)
 #18697  av @lpher

Dalan skrev: Sendt deg PM ;)
Thanx again...

Sendte ham en SMS....felgene er 'uten skader' ...samma med dekka...men de har litt skjeiv slitasje....MEN er ikke nedslitt....

So...etter å ha sjekka konton, sendte jeg en ny SMS om at jeg ville kjøpe felgene...i tillegg med spørsmål om hvordan vi skulle gjøre det med transport....han spurte så hvor jeg bodde....og jeg sa som sant var: Trondheim....og siden har jeg ikke hørt noe....is this a bad sign you think? ;-)

Skal purre på ham litt senere idag ;-)

Ingen av dere eminente Bergensere her inne som skal 'litt nordover' i nærmeste framtid vel? ;-)

@lpher

#18698  av @lpher

kennethx skrev:slo meg akkurat at den midterste utsjæringen på panseret ser ut som en underbukse! o_O
ROTFLMAO!!! ;-)

Kremt kremt....nyeste M3 er nok ikke akkurat stygg da ;-)
Nye 6 serien deres kan bli litt artig også...med litt motor vel og merke ;-)

@lpher
 #18712  av Dalan

@lpher skrev:
Dalan skrev: Sendt deg PM ;)
Thanx again...

Sendte ham en SMS....felgene er 'uten skader' ...samma med dekka...men de har litt skjeiv slitasje....MEN er ikke nedslitt....

So...etter å ha sjekka konton, sendte jeg en ny SMS om at jeg ville kjøpe felgene...i tillegg med spørsmål om hvordan vi skulle gjøre det med transport....han spurte så hvor jeg bodde....og jeg sa som sant var: Trondheim....og siden har jeg ikke hørt noe....is this a bad sign you think? ;-)

Skal purre på ham litt senere idag ;-)

Ingen av dere eminente Bergensere her inne som skal 'litt nordover' i nærmeste framtid vel? ;-)

@lpher
Hmm, bare å purre på han til han gir etter! :P
Vet ikke om det er et godt tegn eller ikke, for å være ærlig.. ;)

men holdt på å si (og gjør det) bergensere som skal nordover? Det blir jo tidenes omvei da :lol:
Er vel lettere om noen fra østlandet skal oppover, for å si det sånn, da det er veldig enkelt å ta turen innom Elverum på vei nordover ;)
Ellers får du ta deg turen nedover, å hilse på :D
 #18726  av @lpher

Dalan skrev: Hmm, bare å purre på han til han gir etter! :P
Vet ikke om det er et godt tegn eller ikke, for å være ærlig.. ;)
Har akkurat snakket med ham...han er game han ;-)
Holder på å fine ut hvordan vi skal fp shippa felga oppopver :-)
Dalan skrev: men holdt på å si (og gjør det) bergensere som skal nordover? Det blir jo tidenes omvei da :lol:
Neida....ække Trondheim verdens navle da? ;-)
Dalan skrev: Er vel lettere om noen fra østlandet skal oppover, for å si det sånn, da det er veldig enkelt å ta turen innom Elverum på vei nordover ;)
Ellers får du ta deg turen nedover, å hilse på :D
Du synes du ser at jeg får plass til 2 stk 8x18" og 2 stk 9,5x18" felger inn i Supran?!! ...min gode man...der baki er det knapt nok plass til to 17" hjul i slengen ;-)

@lpher
 #18767  av Dalan

@lpher skrev:
Har akkurat snakket med ham...han er game han ;-)
Holder på å fine ut hvordan vi skal fp shippa felga oppopver :-)
Jupp, ålreit fyr det!

@lpher skrev: Neida....ække Trondheim verdens navle da? ;-)
ja det er vel kanskje det.. :P
@lpher skrev: Du synes du ser at jeg får plass til 2 stk 8x18" og 2 stk 9,5x18" felger inn i Supran?!! ...min gode man...der baki er det knapt nok plass til to 17" hjul i slengen ;-)

@lpher
Ja det skulle jeg likt å sett :lol:

Ble vel en årnings nå som jeg skjønte det..? så da blir det felger til kjerra di :)
Og når de kommer frem, pictures, picstures ;)

#18769  av kennethx

Hmm, og så er det forresten et RAGGSOKKER på hver side av underbuksen om du ser nærmere...

#18795  av @lpher

kennethx skrev:Hmm, og så er det forresten et RAGGSOKKER på hver side av underbuksen om du ser nærmere...
LOL ;-)
Har fantasien i orden denne mannen ;-)

Hmm....raggsokkene ligna foresten misstenkelig på dem som oldemora mi brukte da jeg var liten ;-)

@lpher