TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Go cart baner i trondheim?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#181744  av Wishmaster

sindrejl skrev:
Wishmaster skrev:kommer splitter nye karter til heggstadmoen i august også, skal visst ha litt mer power :)
Ã¥h? jeg ble fortalt "januar 07" jeg da vi vant radio1 cupen der oppe
hmm.. hørte august sist, men kan sjekke nærmere så man er sikker :wink:

#181789  av chris

Wishmaster skrev:
dca skrev:
sindrejl skrev: nå har dem nettopp kjøpt inn nye karter på det andre senteret! men de er så kjappe og spesielle at man MÅ ligge sidelengs for å få dem rundt svingene.. ellers går det ikke an å få svingt rundt karten.. helt sykt!! :D
hos opland?

hva om vi på forumet her hadde arrangert et race på banen der en kveld da? hadde vært morro det! :) en liten turnering! who is the champion ??
har en følelse av at en person med en grønn mr2 turbo blir champion :P
:mrgreen:

er med jeg ja 8)

#181884  av dca

ja men seriøst hadde det ikke vært gøy da!? blitt en gjeng trøndere her fra forumet å kjørt cart!?

#182014  av Wishmaster

dca skrev:ja men seriøst hadde det ikke vært gøy da!? blitt en gjeng trøndere her fra forumet å kjørt cart!?
ja, man kan vel bare sette opp en tråd med et forslag og se hvor mange som melder sin interesse :D

#182126  av chris

dca skrev:ja men seriøst hadde det ikke vært gøy da!? blitt en gjeng trøndere her fra forumet å kjørt cart!?
absolutt!