TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Go cart baner i trondheim?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #167322  av Rømmling

Hvor er det go cart baner i trondheim. klassa mi skal på tur og vi skal innom noe med go cart eller noe i denn dur.

kom med hint. Skulle helst vite det litt fort.
Takk

#167325  av Rolfis

Jeg vet av 1 bane. Innedørs i Fossegrenda. Er vel Eivind Oppland som driver den hvis jeg ikke husker feil..
 #167326  av sindrejl

Rømmling skrev:Hvor er det go cart baner i trondheim. klassa mi skal på tur og vi skal innom noe med go cart eller noe i denn dur.

Takk
finnes to innendørs baner i trondheim, den ene er i fossegrenda i andre etasjen hos LaserX. dårlige carter og glatt som fy.

andre senteret er hos bowling1 på sandmoen ved innfarten til trondheim (rett ved coca cola) :) Veldig stor forskjell på cartene her, noen er svært bra, noen svært slitte.. samt litt dårligere service. Foretrekker å kjøre her.
 #167333  av Rømmling

sindrejl skrev:
Rømmling skrev:Hvor er det go cart baner i trondheim. klassa mi skal på tur og vi skal innom noe med go cart eller noe i denn dur.

Takk
finnes to innendørs baner i trondheim, den ene er i fossegrenda i andre etasjen hos LaserX. dårlige carter og glatt som fy.

andre senteret er hos bowling1 på sandmoen ved innfarten til trondheim (rett ved coca cola) :) Veldig stor forskjell på cartene her, noen er svært bra, noen svært slitte.. samt litt dårligere service. Foretrekker å kjøre her.
har du kart over omerådet det sandmoen ligger.
priser. på kjøring der og slikt.

og en ting til over natting i nær heten kansje, eller anna overnatting muligheter. vi er 4 elever og 2 lærere

#167336  av Rømmling

og en ting til. er det noe kriterier for å kjøre der.
må man ha førerkort. vet om at noen steder må man ha det.

vi har en i klassa som ikke har rota seg til å ta den enda.

er det noen utendørs. skal ditt rett før sommerferien (uke24) men må bestemme oss nå hva vi skal å når siden vi må ha mini bussen til skola.

#167339  av cameleon

Rolfis skrev:Regner med det er denne sindrejl mener på
http://www.gulesider.no/gsi/companyDeta ... Q5&bkode=0
Gulesider.no er hjelpsomme de :wink:
ja :)

#167340  av sindrejl

Rømmling skrev:og en ting til. er det noe kriterier for å kjøre der.

er det noen utendørs. skal ditt rett før sommerferien (uke24) men må bestemme oss nå hva vi skal å når siden vi må ha mini bussen til skola.
ikkenoførerkort nei

#167349  av Rømmling

pris da?

#167357  av dca

mener det var 70 eller 80 kr for 8min eller no...mener bare...husker ikke!

#167457  av chris

Rolfis skrev:Jeg vet av 1 bane. Innedørs i Fossegrenda. Er vel Eivind Oppland som driver den hvis jeg ikke husker feil..
Eivind Opland Gocart Senter gikk konk.. så nå er det noen andre som driver det..samme folka som har laserx greia. Anbefaler helst Bowling1 og Gocart på Sandmoen.. http://www.bowling1.no er vel en grei plass å starte.

#167489  av Rømmling

Grei plass å starte. hva mener du med det?

#167492  av Th4 Ghost

han mener det han sa. det i andre etasjen på lazer x er noe dritt =| kantene er så harde at om du kommer borti så får du juling :P har fremdeles arr etter at jeg kjørte for et år tilbake >.<

#167509  av Rømmling

vis man er 6stk som skal kjøre er det mulig å få presset prisen litt å få kjøre litt mere.
har di noe sånt eller er de strenge på sandmoen??

#167765  av Wishmaster

Rømmling skrev:og en ting til. er det noe kriterier for å kjøre der.

eneste kriteriene er at du må være over 10 år og 150cm. koster 109kr for 8 minutter, eller du kan leie en time, da koster det 4000-,
og man får ikke noe billigere hvis man er flere som kommer sammen, men da kan man kjøre "mini grand-prix". da kjører man man først et heat på 5 min og et heat på 8 min, for og avslutte med med en finale på 8 minutter, ganske kult det og, men husker ikke eksakt pris på det.