Noen eksempler:

Resten finnes på http://bilder.driftfun.com/ACR-2006-06-09
Større versjoner av bilder kan fåes hvis ønskelig.
@lpher skrev:Jæskla my bra bilder dær jaTakker, takker. Når det gjelder fetishen, så fikk jeg streng beskjed om å ta bilder av gal trønder, så da ble det mange bilder av gal trønder.Hadde jeg ikke vist bedre...så ville jeg trodd du hadde en liten fetish for blågrønne mr2'er!
tgr skrev:er vel min kjære bror som masa da@lpher skrev:Jæskla my bra bilder dær jaTakker, takker. Når det gjelder fetishen, så fikk jeg streng beskjed om å ta bilder av gal trønder, så da ble det mange bilder av gal trønder.Hadde jeg ikke vist bedre...så ville jeg trodd du hadde en liten fetish for blågrønne mr2'er!
Venter egentlig bare på masing om storformat av bildene fra han nå, jeg (det er resizet ned til 1280xnoe fra 3500-noe).
tgr skrev:Mottatt. Takker og bukker. Tror jeg må blåse opp og ramme inn ett av de bildenechris skrev:Hvor blir det av storformat-bildene da??BAK DEG!
Neida, zipper de opp og legger de på webserveren min, sender en kjapp mail med link.
tgr skrev:Det var jo en million grader ute da!chris skrev:Mottatt. Takker og bukker. Tror jeg må blåse opp og ramme inn ett av de bildeneDa får du ikke lov til å pusekjøre som du gjorde denne gangen
Du stiller som min private fotograf på neste ACR, sant?