TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder; Acr 9.-11. Juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#180558  av kennethx

Eller legg det i en katalog og del det på torrent så alle kan laste det ned ;) Torrent filen kan du legge som vedlegg her :)

#180859  av tgr

Da har jeg endelig blitt ferdig med mine bilder fra ACR.

Noen eksempler:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Resten finnes på http://bilder.driftfun.com/ACR-2006-06-09

Større versjoner av bilder kan fåes hvis ønskelig.

#180866  av Master

tusen takk tgr! fant mange bilder av min bil der :D bra bilder!!

#180887  av @lpher

Jæskla my bra bilder dær ja :) Hadde jeg ikke vist bedre...så ville jeg trodd du hadde en liten fetish for blågrønne mr2'er! :D

#181003  av tgr

@lpher skrev:Jæskla my bra bilder dær ja :) Hadde jeg ikke vist bedre...så ville jeg trodd du hadde en liten fetish for blågrønne mr2'er! :D
Takker, takker. Når det gjelder fetishen, så fikk jeg streng beskjed om å ta bilder av gal trønder, så da ble det mange bilder av gal trønder. :P

Venter egentlig bare på masing om storformat av bildene fra han nå, jeg (det er resizet ned til 1280xnoe fra 3500-noe). :P

#181021  av sindrejl

tgr skrev:
@lpher skrev:Jæskla my bra bilder dær ja :) Hadde jeg ikke vist bedre...så ville jeg trodd du hadde en liten fetish for blågrønne mr2'er! :D
Takker, takker. Når det gjelder fetishen, så fikk jeg streng beskjed om å ta bilder av gal trønder, så da ble det mange bilder av gal trønder. :P

Venter egentlig bare på masing om storformat av bildene fra han nå, jeg (det er resizet ned til 1280xnoe fra 3500-noe). :P
er vel min kjære bror som masa da :P skal huske å be ham om å kontakte deg for storformat bilder :mrgreen:

#181048  av chris

Feiteste bildene er på side 26, 27 og 28 :D (for de som måtte lure) :P

#181075  av tgr

chris skrev:Hvor blir det av storformat-bildene da?? :lol:
BAK DEG! :P

Neida, zipper de opp og legger de på webserveren min, sender en kjapp mail med link. :P

#181256  av chris

tgr skrev:
chris skrev:Hvor blir det av storformat-bildene da?? :lol:
BAK DEG! :P

Neida, zipper de opp og legger de på webserveren min, sender en kjapp mail med link. :P
Mottatt. Takker og bukker. Tror jeg må blåse opp og ramme inn ett av de bildene :D
Du stiller som min private fotograf på neste ACR, sant? :D

#181282  av tgr

chris skrev:Mottatt. Takker og bukker. Tror jeg må blåse opp og ramme inn ett av de bildene :D
Da får du ikke lov til å pusekjøre som du gjorde denne gangen :P

#181316  av chris

tgr skrev:
chris skrev:Mottatt. Takker og bukker. Tror jeg må blåse opp og ramme inn ett av de bildene :D
Da får du ikke lov til å pusekjøre som du gjorde denne gangen :P
Det var jo en million grader ute da! :P

#181578  av tgr

chris skrev:
tgr skrev:Da får du ikke lov til å pusekjøre som du gjorde denne gangen :P
Det var jo en million grader ute da! :P
Unnskyldninger, unnskyldninger! :P

#181948  av Morten

Huska ikke å ta et eneste bilde på banen, men måtte bare legge ut bilde av Jan-Erik sitt bremseklosse bytte i Trondheim på veien ned da. Tror aldri jeg har sett noen bruke opp bremseklosser så hardt at metallet i klossen har begynt å smelte før! (bokstavlig talt) :lol:

Hehe, bremseskiven var ikke akkurat som ny lenger heller gitt :mrgreen:
Vedlegg
...og Kim som er glad han hadde eksamen i stedet for ACR så han slipper å skru han og i det fine været.. :P
...og Kim som er glad han hadde eksamen i stedet for ACR så han slipper å skru han og i det fine været.. :P
100_0031_r1.jpg (444.98 kiB) Vist 166 ganger
arbeidskaren selv
arbeidskaren selv
100_0032.JPG (263.87 kiB) Vist 163 ganger
Godt brukt 2
Godt brukt 2
100_0029.JPG (339.03 kiB) Vist 161 ganger
Godt brukt 1
Godt brukt 1
100_0028.JPG (544.49 kiB) Vist 167 ganger

#181968  av sindrejl

tror jeg sliter med girkasse enn klosser.. hadde jo flust med klosser igjen ifjor og jaggu har jeg nesten nye klosser igjen iår også :P men seriøst på det bildet der er klart de mest slitte klossene jeg noengang har sett :P