TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Familietralla pÃ¥ "hjerteknuseren"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #180412  av VeilSide

262Hk og 358Nm ble målt på hjula i går. Tall som jeg er fornøyd med tatt i betrakting at eneste mod på bilen er eksos :D

#180426  av Christian

Var vel som du regna med det. Greie tall på en orginal bil :D

#180433  av VeilSide

Andre med samme bil har strengt tatt bremsa litt mindre effekt på hjula så jeg er fornøyd. Eneste jeg ikke er fornøyd med er draget jeg hadde mot deg på ACR. Skulle gjerne hatt prøvd en gang til. Bilen var rimelig "dau" hele turen hjem samt etterhvert som tempen steig så sleit jeg som f*** med å greie å ha litt ordentlig med ladetrykk. Men etter 2 runs på rulle så virka det som om den fikk blåst seg litt ren og etterpå gikk den greit.

Så neste gang Christian skal jeg iallefall prøve å gi en litt bedre fight ;)

#180546  av chris

Christian skrev:Var vel som du regna med det. Greie tall på en orginal bil :D
Original FAMILIEbil :D

Greie tall det der da, Johnny. :D
Morten fikk ganske greie tall i går han også :twisted:

#180563  av kennethx

kjørte han på rulle med vanntemp som var på tur?! eller fant han ut hva som var galt?

#180564  av chris

kennethx skrev:kjørte han på rulle med vanntemp som var på tur?! eller fant han ut hva som var galt?
Det fungerte tydeligvis da i hvert fall 8)

#180577  av Kaizern

VeilSide skrev:Andre med samme bil har strengt tatt bremsa litt mindre effekt på hjula så jeg er fornøyd. Eneste jeg ikke er fornøyd med er draget jeg hadde mot deg på ACR. Skulle gjerne hatt prøvd en gang til. Bilen var rimelig "dau" hele turen hjem samt etterhvert som tempen steig så sleit jeg som f*** med å greie å ha litt ordentlig med ladetrykk. Men etter 2 runs på rulle så virka det som om den fikk blåst seg litt ren og etterpå gikk den greit.

Så neste gang Christian skal jeg iallefall prøve å gi en litt bedre fight ;)

Ahh, du som hadde Chaser'n :lol:

#180594  av VeilSide

chris skrev:
Christian skrev:Var vel som du regna med det. Greie tall på en orginal bil :D
Original FAMILIEbil :D

Greie tall det der da, Johnny. :D
Morten fikk ganske greie tall i går han også :twisted:
Familiebil ja. Fikk jo greit masse inni den til å være en japansk bil :D

Må nok ordne meg FMIC og teste igjen. Biler med FMIC, filter, eksos og pittelitt mere ladetrykk enn originalt bremser en rundt 290 hester på hjula.

#180663  av Morten

kennethx skrev:kjørte han på rulle med vanntemp som var på tur?! eller fant han ut hva som var galt?
Nå må du som er administrator vite bedre enn å gå off topic i andres tråder da.. :mrgreen:

Veilside: gratla med fine tall! :D

#180676  av VeilSide

Var du innom på tirsdagen? Hvilke tall fikk du?

Jeg skal skrive inn hvilke tall jeg greier å få meg neste gang. Har funnet Greedy FMIC til noe som jeg tror er en kurant pris. Montere dette så prøve igjen.

#180682  av kennethx

Morten skrev: Nå må du som er administrator vite bedre enn å gå off topic i andres tråder da.. :mrgreen:

Veilside: gratla med fine tall! :D
Chris som begynnte :oops:

Og grattis med bra tall Veilside :)

#180730  av Christian

VeilSide skrev:...Så neste gang Christian skal jeg iallefall prøve å gi en litt bedre fight ;) ...
Da skylder jeg deg og Kennethx en ny runde :) Kanskje vi burde tatt en drag dag på flyplassen :wink:
Org clutchen min sleit litt på siste runden mot Morten, så det spørs hvor mye lenger den holder...starta på 5000rpm med slicks :roll: Men det var nære da 8)

#180751  av kennethx

mer oftopic, men kjørte vi ikke mot hverandre i kvaliken på streetlegal da Christian? :)

#180752  av Christian

Nei, det har vi ikke sett :lol:

Edit : Det hadde jeg faktisk glemt :oops:

#180756  av kennethx

Eller fortrengt? :D Men det var kanskje litt vått da, så det blir jo litt urettferdig :)