262Hk og 358Nm ble målt på hjula i går. Tall som jeg er fornøyd med tatt i betrakting at eneste mod på bilen er eksos 

Just "Camry Turbo" shit 

Christian skrev:Var vel som du regna med det. Greie tall på en orginal bilOriginal FAMILIEbil
kennethx skrev:kjørte han på rulle med vanntemp som var på tur?! eller fant han ut hva som var galt?Det fungerte tydeligvis da i hvert fall
VeilSide skrev:Andre med samme bil har strengt tatt bremsa litt mindre effekt på hjula så jeg er fornøyd. Eneste jeg ikke er fornøyd med er draget jeg hadde mot deg på ACR. Skulle gjerne hatt prøvd en gang til. Bilen var rimelig "dau" hele turen hjem samt etterhvert som tempen steig så sleit jeg som f*** med å greie å ha litt ordentlig med ladetrykk. Men etter 2 runs på rulle så virka det som om den fikk blåst seg litt ren og etterpå gikk den greit.
Så neste gang Christian skal jeg iallefall prøve å gi en litt bedre fight
chris skrev:Familiebil ja. Fikk jo greit masse inni den til å være en japansk bilChristian skrev:Var vel som du regna med det. Greie tall på en orginal bilOriginal FAMILIEbil
Greie tall det der da, Johnny.
Morten fikk ganske greie tall i går han også
kennethx skrev:kjørte han på rulle med vanntemp som var på tur?! eller fant han ut hva som var galt?Nå må du som er administrator vite bedre enn å gå off topic i andres tråder da..
VeilSide skrev:...Så neste gang Christian skal jeg iallefall prøve å gi en litt bedre fightDa skylder jeg deg og Kennethx en ny runde...