Kofikk idag en sms fra en kar i stavanger som hadde en mr2 han skulle selge for 30.k...Snakket litt med ham og fikk ham til å sende mail m/bilde...
Slik bilen ser ut liker jeg veldig godt,det var nor rust på bakre hjulbue men det var stort sett det...Får se om pappsen blir med å se på den,det er tross alt et stykke fra Bergen til stavanger..
Legger ved mailen jeg fikk..
heisann!
har desverre bare ett bilde av bilen, så det ligger med.
men som sagt, fjørene fremme må skiftes og det samme gjelder viftereimen (men den har jeg kjøpt).
bilen ble eu-ok denne sommeren og bremseskivene bak ble skiftet. I juli fikk jeg ny clutch og bilen ble gjennpmspylet. bilen er i god stand, det eneste problemet, borsett fra hyle- lyden når bilen starter (viftereimen), er dette med fjørene.. men selv om du ikke skulle ha råd til å kjøpe nye fjører med en gang, er bilen helt kjørbar. jeg snakket med en kompis som jobber på bilhuset toyota, og han antok at fjørene ville koste ca 1500,-
hva mer er det egentlig å si.. bilen ble kjøpt av søskenbarnet mitt for snart 2 år siden. Den sto inni garasjen t.o.m sommertider i år da jeg fikk lappen. inni bilen er stort sett alt originalt, borsett fra ett par brytere som er lagt opp. Disse bryterne styrer blant annet neonlys, mini-spot light++ som blir med bilen under rask avgjørelse. hvis det blir tatt en rask avgjørelse fra deres side, skal du også få med to høytalere (i dørene) og en mp3 spiller!! (slik bilen står med andre ord..)
men bilen har gått sine 230.000km, men den sviver som en klokke!!!!! det er tross alt en toyota!!!=)
den er så å si identisk med den bilen som vises på det bilde som representerer ditt "innslag" i motorbørsen (eller hvor det var jeg så annonsen din). Bilen er utstyrt med takluke.
det kan vel sikkert være til sin plass å fortelle at jeg har fått et bud på 27.000,- av en kunde der jeg jobber på kvelds tid, men hvis du nå skulle bestemme deg fort for et kjøp, skal du få bilen for 28.000,- da hat du antagentligvis råd til fjørene og før budsjettet overtrer de 30.00...
mvh øyvind pedersen
Vedlegg
jan øyvind.JPG (20.14 kiB) Vist 1101 ganger