TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder; Acr 9.-11. Juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#180269  av chris

elino skrev:
chris skrev:Se der ja! Der har vi beviset. Der står de tre supraer på Shell (på andre siden av byen) når kl var 07.. mens vi andre stod og ventet på IKEA. ;)
Jammen jeg sa vi var treige om morran...

"skyldig" :oops:

Men vi tok at dere :twisted:
Vi måtte jo ha en evig lang stopp på STEINKJER for at dere skulle ta oss igjen jo :mrgreen:

#180277  av Stiansen

Speeder skrev:
sindrejl skrev:ingen med bilder av min st205 med dårlig vask og manglende kopper på felgene? må si jeg ble SVÆRT overrasket over hva gt-four var god for.. trodde bilen skulle gå bra rett frem, men var jo svingene den virkelig satt i,.. har nå omdefinert celica til svingenes herre istedetfor mr2 :P
Dette var oppløftende å høre. Etter tusen diskusjoner med deg og din bror for ett par år siden :wink:

Mye bra bilder her. Noen som har noe bra oversiktsbilder fra TS-OGN området da? Huff, angrer på att jeg ikke tok turen nå gitt...
Har en filmsnutt fra ts-ogn området.. Men jeg vet ikke åssen jeg legger ut?! :? Photobucket? går det ann med film der?

#180294  av arctic_celi

Stiansen skrev:Her er en filmsnutt på ca. 2 minutter fra området til Ts-Ogn :wink:

http://s52.photobucket.com/albums/g27/S ... I_1366.flv
takker :D
Får nesten tårer i øynene jeg... så mange supraer på en gang kan blir for mye for en mann :lol:

#180304  av Stiansen

arctic_celi skrev:
Stiansen skrev:Her er en filmsnutt på ca. 2 minutter fra området til Ts-Ogn :wink:

http://s52.photobucket.com/albums/g27/S ... I_1366.flv
takker :D
Får nesten tårer i øynene jeg... så mange supraer på en gang kan blir for mye for en mann :lol:
Hvertfall første gangen jeg har gått rundt og hatt en Supra på hver kant :lol:

#180422  av Kaizern

Har 200mb med bilder fra lørdagen jeg og noen kompiser var der på dagstur.. Legger ut et par "bidrag" :lol:
Vedlegg
Så var det den 200sx'en som prøvde å drepe oss med jord og stein...
Så var det den 200sx'en som prøvde å drepe oss med jord og stein...
DSCF1004.JPG (139.03 kiB) Vist 202 ganger
Han fant også ut at frontfangeren kunne bli en fin vinge, maks downforce...
Han fant også ut at frontfangeren kunne bli en fin vinge, maks downforce...
DSCF0998.JPG (126.44 kiB) Vist 193 ganger
No Secret bilen fra JapanAuto ute å slår plenen med frontfangeren.. Ingen suksess
No Secret bilen fra JapanAuto ute å slår plenen med frontfangeren.. Ingen suksess
DSCF0992.JPG (104.05 kiB) Vist 197 ganger
Markus gjør seg klar til draggen, som uheldigvis ikke gikk som planlagt..
Markus gjør seg klar til draggen, som uheldigvis ikke gikk som planlagt..
DSCF0945.JPG (176.04 kiB) Vist 200 ganger

#180443  av sindrejl

ingen som har video av banekjøring da? må være såpass egoistisk at jeg spør spesielt etter om noen har video av meg feks? :P

#180447  av Stiansen

sindrejl skrev:ingen som har video av banekjøring da? må være såpass egoistisk at jeg spør spesielt etter om noen har video av meg feks? :P
Har et klipp av Are på langstrekka.. Fyker forbi en Bmw.. Men ikke nå mere.. Kan laste opp den forresten :wink:

:arrow: http://s52.photobucket.com/albums/g27/S ... I_1389.flv

#180463  av larsst185

video hadde vert kult.har liksom lyst til å høre hvordan min egen bil høres ut fra utside.Ser for meg et HÆL...... bråk :lol:

#180474  av TomG

Skjedde det noe med Markus sin bil___?

T

#180484  av Speeder

TomG skrev:Skjedde det noe med Markus sin bil___?

T
Mener det sto noe om en drivaksel\knute i en annen tråd her. Ikke noe store greier i allefall.

#180485  av TomG

Knakk CV leddet vell.....ja det skjer ganske ofte ved skikkelig på drag med så mye hester.

#180518  av Morten

TomG skrev:Knakk CV leddet vell.....ja det skjer ganske ofte ved skikkelig på drag med så mye hester.
Stemmer det ja. Gutten hadde hell i uhell og da. Greide å spore opp et nytt midt i ødemarka og ha det på i løpet av 3-4 timer fra uhellet jo :D :lol:

#180544  av chris

Kaizern skrev:Har 200mb med bilder fra lørdagen jeg og noen kompiser var der på dagstur.. Legger ut et par "bidrag" :lol:
Dude.. dytt det i en zip-fil og mail til meg? :D