o Bmw 325 1991 mod kebab
x 1993 Toyota Celica GTI ST182
x 1993 Toyota Celica GTI ST182
elino skrev:Vi måtte jo ha en evig lang stopp på STEINKJER for at dere skulle ta oss igjen jochris skrev:Se der ja! Der har vi beviset. Der står de tre supraer på Shell (på andre siden av byen) når kl var 07.. mens vi andre stod og ventet på IKEA.Jammen jeg sa vi var treige om morran...
"skyldig"![]()
Men vi tok at dere
Speeder skrev:Har en filmsnutt fra ts-ogn området.. Men jeg vet ikke åssen jeg legger ut?!sindrejl skrev:ingen med bilder av min st205 med dårlig vask og manglende kopper på felgene? må si jeg ble SVÆRT overrasket over hva gt-four var god for.. trodde bilen skulle gå bra rett frem, men var jo svingene den virkelig satt i,.. har nå omdefinert celica til svingenes herre istedetfor mr2Dette var oppløftende å høre. Etter tusen diskusjoner med deg og din bror for ett par år siden![]()
Mye bra bilder her. Noen som har noe bra oversiktsbilder fra TS-OGN området da? Huff, angrer på att jeg ikke tok turen nå gitt...
Stiansen skrev:Her er en filmsnutt på ca. 2 minutter fra området til Ts-Ogntakker![]()
http://s52.photobucket.com/albums/g27/S ... I_1366.flv
arctic_celi skrev:Hvertfall første gangen jeg har gått rundt og hatt en Supra på hver kantStiansen skrev:Her er en filmsnutt på ca. 2 minutter fra området til Ts-Ogntakker![]()
http://s52.photobucket.com/albums/g27/S ... I_1366.flv![]()
Får nesten tårer i øynene jeg... så mange supraer på en gang kan blir for mye for en mann
sindrejl skrev:ingen som har video av banekjøring da? må være såpass egoistisk at jeg spør spesielt etter om noen har video av meg feks?Har et klipp av Are på langstrekka.. Fyker forbi en Bmw.. Men ikke nå mere.. Kan laste opp den forresten
TomG skrev:Skjedde det noe med Markus sin bil___?Mener det sto noe om en drivaksel\knute i en annen tråd her. Ikke noe store greier i allefall.
T
TomG skrev:Knakk CV leddet vell.....ja det skjer ganske ofte ved skikkelig på drag med så mye hester.Stemmer det ja. Gutten hadde hell i uhell og da. Greide å spore opp et nytt midt i ødemarka og ha det på i løpet av 3-4 timer fra uhellet jo
Kaizern skrev:Har 200mb med bilder fra lørdagen jeg og noen kompiser var der på dagstur.. Legger ut et par "bidrag"Dude.. dytt det i en zip-fil og mail til meg?