jan-erik skrev:Fra 2003 modellen har den 15" foran og 16" bak. Jeg kjører med 225/40x16 bak, og det skal veldig veldig veldig mye til før det slipper, men når det slipper, ja da er det ikke mye å gjøre enn å prøve og begrense skadene.Hvilket også gjelder mk1 og mk2
jan-erik skrev: Ellers ville jeg holdt meg langt unna sekvensiell kasse på denne, blir mye tregere i aksen, men kanskje mer artig å kjøre i svinger.Jeg tror også jeg ville holdt meg unna sekvensiell kasse.. egentlig uansett bil..
jan-erik skrev:Er det noen av disse endringene du kunne tenkt deg å hatt på din bil da?
Ellers så er det i 2003 nye frontlykter, baklykter, andre luftinntak til motor, frontfanger med spredere og annen innsats i midten av bakfanger. Luftinntak og fangere er likt det man kunne få som styling sett fra TTE.
@lpher skrev:Vel, nye frontlykter hadde vært greit, samt bakfanger innsatsen. Baklyktene liker jeg ikke, og frontfangeren for kjedelig om jeg først skal bytte. Men 6. trinns manuell kasse kunne vært noejan-erik skrev:Er det noen av disse endringene du kunne tenkt deg å hatt på din bil da?
Ellers så er det i 2003 nye frontlykter, baklykter, andre luftinntak til motor, frontfanger med spredere og annen innsats i midten av bakfanger. Luftinntak og fangere er likt det man kunne få som styling sett fra TTE.
@lpher
@lpher skrev:Hehe, hadde egentlig tenkt å holde det hemmelig litt til, men er vel ikke noen fare for at noen MK3 skal rappe ideene mine, er jo ikke mange av dem her på forumet.jan-erik skrev: Har lyst på noe som ikke veldig mange andre har, har vel nesten allerede bestemt meg hva jeg skal ha, må bare se om jeg skal ta meg råd til det.Go on...tell us what it is....så kan vi hjelpe å bestemme deg om du skal ta deg råd til det eller ikke!
@lpher
jan-erik skrev:, eller iallfall noe som gikk litt bedre. Får jo aldri igjen pengene man legger i styling. Derfor litt valgets kvalerSå sant så sant...Men i gjengjeld så får du jo noe helt egent da,tviler på det finnes noen Mr2 mk3 som er noe videre styla/modda i Norge..Og bilen blir jo bare så utrolig mye grommere med litt skikkelig styling da....