fantastisk gode bremser da i forhold til de fleste familiebiler jeg har vært borti, og det er gjerne positivt på en første-bil?
men, bilen er flott å kjøre den, og overhodet ikke vanskelig å kjøre så lenge det går bra.. og, er man først ute og sklir så lærer man jo fort da (og det går som regel bra). Så lenge man ikke slipper gassen for mye så kan du redde deg relativt lett om det ikke går for fort og du har bra plass, ihvertfall slik jeg opplevde det på min 92-modell..
en stor åpen plass på vinteren er en ypperlig måte å lære slikt på
det vanskeligste er å vite når du skal rette opp kontrastyringen i sladd: de fleste rett opp rattet for sent, det som fungerer best er å rette opp rattet idet bilen sklir den veien du vil at den skal gå (men gjerne peker mot grøften), da vil den som regel vinne grepet og slengen rompen på plass igjen istedenfor å slenge rompen allt for langt forbi der du vil ha den..
så, gled dere til vinteren og finn en stor plass uten lyktestolper
de modige kan jo prøve på våt asfalt da men da trengs det mer fart og det er litt mer risiko involvert..



så, gled dere til vinteren og finn en stor plass uten lyktestolper

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet