MR2turbo skrev:jaja... har nå hatt en kjempe topp helg jeg da... Erik, du må bare klage så mye du vil, sitter bare å smiler av postene dine her... hehehe...Har en kompis som faktisk hadde over 1300hk i sin bil og han kjørte vel 5,2 på 1/8mil og 185km/h og 9,2 og 229kmh på 1/4mil, jaja en annen ting når det gjelder feste, så betyr det ingenting på 402 meter, om det betyr noeså betyr det iallefall VELDIG lite, og om du ikke hadde feste før på 3 gir, betyr ingenting på sluttfarten din, men du skal jo til danmark, har regnet ut at jeg med min effekt/vekt skal vinne med ca 2 billengder på deg på 402meter om du har 470hk, så jeg er klar, klar er jeg også dersom det er noen andre drag før det som duskal delta på, jeg mener bestemt at dersom du har den effekten det er snakk om så bør du kjøre 7sec på 201meter og det betviler jeg om du klarer, jeg tipper på at det må være noe annet som bremser en plass, en annen ting når det gjelder feste og granada, gardemoen raceway går for å være den feteste banen i europa når det gjelder feste.![]()
Fikk ikke fullt feste før jeg fikk inn 3.gir... dessuten vil jeg jo si at det er endel faktorer som spiller inn på resultatet... Bremsa forøvrig 305 rwhp på annen rulle, på snaut en bar, på mandag... det var med kjempe sprekk i manifolden og masse mottrykk i eksos pga. dette... vet hvordan den gikk da og hvet hvordan den går nå... så for meg sier hvertfall det nok...![]()
Magnor spant over hele stripa... og hvem er det som sier at du klarer å gi full gass med 1700hk uten å ha feste?????
Syns bare det blir for barnslig og dumme kommentarer dette her... greit nok at dere kansje kjeda dere eller har ettellerannetvondtoppirumpa... , men jeg syns nå det var morro
Synes ikke dette er dumme komentarer, dette er en reel diskusjon om hvorvidt du har den effekten som dusier at du skal ha, noe jeg betviler sterkt at du har, den gangen jeg kjørte på gardemoen med min gamle mk3 så kjørte jeg bedre tid og hadde en høyere fart en deg i måle, og jeg spant ut hele 3 gir (har det på film) den effekten som ble regnet ut den gangen var 460 forbrukt hk, dagen etter på supra treffi sverige ble den bremst til 462hk så grafene stemmer veldig bra, men tro hva du vil, jeg personlig tror i kirken.