TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus(Mr2turbo) pÃ¥ autofil i kveld!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #166917  av w-master

Fikk nettopp melding ifra markus(mr2turbo) at han skulle være med på autofil i kveld :D Men desverre er jeg på jobb da :cry:

Er det noe her på forumet som har muligheten å få lagt ut episoden på forumet eller brent den på dvd? Har jeg hatt dvdbrenner på tv'en så skulle jeg ha tatt opp, men har deverre ikke det.... :(

Husk: Nrk2 20:10 Autofil :wink:

#166921  av Kjelliken

går jo ann og se den på autofil på nettet på NRK sine sider uken etter programmet har vert husker jeg ikke helt feil
:roll:

#166923  av GT_rider

....eller i reprise på Torsdag, er det vel :wink:

#166937  av Mr2 Mk2

thanks!! :D

#166949  av w-master

Får prøve å smiske med skiftledern om å springe hjem en times tid i 8tia :twisted: Bor bare 3min ifra jobben :roll:

Hvis ikke det går så må jeg bare få med meg reprisen :?

#166951  av Master

... som du kan se når som helst på nrk nett-tv gratis :D (som Kjelliken sier)

#167013  av Mr2 Mk2

var ikke rare greiene da..

#167030  av Kjelliken

:D 'Markus var no litt søt da. Og så ut til og være nervøs.

Men han burde vel ha kamera vanene klare nå etter hvert han liker jo linsen. :D

#167063  av sleeper

chris skrev:Pen motorlyd da :twisted:
må si meg enig det! vrika sinna den motoren der!

#167103  av cs2451

chris skrev:Pen motorlyd da :twisted:
Helt sinnsyk.

#167142  av Th4 Ghost

Master skrev:... som du kan se når som helst på nrk nett-tv gratis :D (som Kjelliken sier)
joda, skulle jeg gjerne gjort. *klikker på autofil 17.04.06*. jadda, da kommer NYHETENE frem. og man kan selvsakt ikke spole for å se om autofil kommer etter. så etter å ha travet meg igjennom 5 laaange minutter med utenriksnyheter (som til nrk ikke er de mest spennende) so klikker hele driten og jeg får ikke til å starte igjen. arg, hater nrk

#167147  av Magne

Det var morro å se deg å bilen din på tv markus!
Og lyden er jo helt syk... 470hk ved 9300rpm... NAM NAM! :D

#167209  av mr2die4

Er vel bare å gratulere med finaleplass her :D

#167211  av James

Helt rått! Gratulerer så mye!! :D Greier nesten ikke å sette ord på hvor rå MR2en til Markus er...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11