TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus(Mr2turbo) pÃ¥ autofil i kveld!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#167215  av GT_rider

RÃ¥ den bilen der jah..:D

Og neste uke er det Alf (@lpher) sin tur med supraen?

#167234  av TOYPARTS

Hehehe jeg er ikke nominert til noe som helst med hensyn til Autofil men snakket med Jan Erik Larsen på tlf i dag angående mk2 supraen min, og fikk besjed om at det var fullt, men siden bilen er som den er så vardet bare å stille med den, jobber som faen på den nå, venter på felger som etter planen skal komme i morgen.

#167240  av sleeper

TOYPARTS skrev:Hehehe jeg er ikke nominert til noe som helst med hensyn til Autofil men snakket med Jan Erik Larsen på tlf i dag angående mk2 supraen min, og fikk besjed om at det var fullt, men siden bilen er som den er så vardet bare å stille med den, jobber som faen på den nå, venter på felger som etter planen skal komme i morgen.
hm... mulig jeg stikekr en tur bort og hilser på deg jeg da! (greit og få satt et tryne på de jeg har pratet med på tlf! :D

#167309  av kennethx

Th4 Ghost skrev:
Master skrev:... som du kan se når som helst på nrk nett-tv gratis :D (som Kjelliken sier)
joda, skulle jeg gjerne gjort. *klikker på autofil 17.04.06*. jadda, da kommer NYHETENE frem. og man kan selvsakt ikke spole for å se om autofil kommer etter. så etter å ha travet meg igjennom 5 laaange minutter med utenriksnyheter (som til nrk ikke er de mest spennende) so klikker hele driten og jeg får ikke til å starte igjen. arg, hater nrk
du er ikke alene, samme skjer her, får sende en mail å klage, så kanskje de fikser det...

#167315  av CelicaTurbo

funket fint for min del, men måtte pent se gjennom nyheter og alt før autofil kom.. når det først hadde spilt seg frem til Markus' opptreden gikk det fint å spole tilbake igjen for å gjenta ;)

#167367  av cs2451

jeg kunne spole frem og tilbake akkurat som det passa meg.

#167491  av Th4 Ghost

cs2451 skrev:jeg kunne spole frem og tilbake akkurat som det passa meg.
yepp, funker fint nå. de har fiksa det og tilogmed delt opp programmet i deler så man kan hoppe rett til tuning delen :)

EDIT: thought jeg får fremdeles ikke sett det pågrunn av treig server som fører til klikkings :(

#167548  av kennethx

CelicaTurbo skrev:funket fint for min del, men måtte pent se gjennom nyheter og alt før autofil kom.. når det først hadde spilt seg frem til Markus' opptreden gikk det fint å spole tilbake igjen for å gjenta ;)
prøvde dette, led meg igjennom nyhetene, og en liten stund etter at de var ferdig og autofil startet, så frøs bildet, mens lyden fortsatte, dersom jeg spolte kom blidet frem igjen, men uten lyd! Herlig! :)
Th4 Ghost skrev:
cs2451 skrev:jeg kunne spole frem og tilbake akkurat som det passa meg.
yepp, funker fint nå. de har fiksa det og tilogmed delt opp programmet i deler så man kan hoppe rett til tuning delen :)

EDIT: thought jeg får fremdeles ikke sett det pågrunn av treig server som fører til klikkings :(
Får prøve igjen når jeg kommer hjem da :)

#167651  av jan-erik

Noen smakebiter på Autofil sidene kan sees her: http://www2.nrk.no/redskap/bildegalleri/25336.html

Noen som vet om du må kjøpe billetter på forhånd eller om det bare er å komme i porten?

#167697  av Rolfis

Går i reprise på NRK1 akkurat NÅ!! :D

#167747  av predator

Hvordan lagrer man episodene på dataen? noen som vet om det går?

#168019  av TOYPARTS

Vi var over å så på "drag" i helgen, kan vel ikke si annet enn at jeg er DYPT skuffet over hvor myeskrytehester som finnes i norges land, 90% av de 8 bilene bommet med hk, noen med et par hundre, både i negativ og positiv retning, andre bommet med opp til 800hk, det finnes en veldig enkel formel å regne ut hk på når det kommer til drag, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er rett og slett for dumt.

#168020  av sleeper

enig med deg der! var noen som skuffet veldig på slutthastighet... spess 1 som burde klare min 270 i mål med de hk han sa ahn kjørte med.... :wink:

#168021  av TOYPARTS

sleeper skrev:enig med deg der! var noen som skuffet veldig på slutthastighet... spess 1 som burde klare min 270 i mål med de hk han sa ahn kjørte med.... :wink:
Vel er vel en viss camelonbil som burde kjørt LANGT mye fortere også, jeg kjørte med min mk3 supra på 13,25 og 185,2km/h i mål, og den veide 1805kg med fører, det gav meg forøvrig 460,4hk, dagen etter ble den bremst til 462hk.

#168023  av kennethx

Hva tider kjørte forskjellige biler på? Postet noen liste ett sted?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11