TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Viktig info om utstillingsplasser Gatebil VÃ¥ler 26-28/5-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#167298  av Rollaole

Gå inn på http://www.gatebil.no/index.php?id=833&pageid=116
Er litt mere info om priser osv der..

#167332  av elino

Nå må dere slutte å klage... :)
Jeg har vært på nesten alle Gatebiltreffa, og jeg synes Gatebil bare blir bedre og bedre for hvert år. Hvis de skal klare å holde en høy standar må de luke ut å samle det grommeste av gatebilene i Norge. Dette er til glede både for utstillere, klubbene, publikum og de som tidligere ikke har våget seg ut på banen blant "rått og røti". Gatebil har vokst enormt de siste åra. Vi er nok ikke alene om å ha følt det kaotisk til tider, eks i fjor på Rudskogen da vi kom tilbake etter å ha fylt bensin og vi nesten ikke kom inn igjen. Nå har det vært klaging over "udugelige" funksjonærer, køer, priser, fulle folk osv, når Gatebil prøver å gjøre noe med det (det koster), så er f** meg det også gæli... Husk at Gatebil har utviklet seg fra å være et biltreff til en fantastisk bilfestival :twisted:
Selv om jeg er jente har jeg stor glede av Babes og Farbror Flesk på kvelden. Dette kan fort misforstås, men jeg er godt gift så jeg lar det gå :wink:
Til dere som ikke liker prisene, køer, babes, fulle folk, Farbror Flesk mm finnes det nok av små treff å møte opp på... :)

Til sammenligning kan jeg nevne at et helgepass på Norsk Litteraturfestival koster 600,- spenn og det uten overnatting :lol:
Sist redigert av elino den 19 apr 2006 18:12, redigert 1 gang totalt.

#167382  av Rollaole

Ja, men jeg trur ikke dem går i underskudd! :wink:

Men, samma det.. blir sikkert et knakanes bra treff! :P

#167386  av Speeder

Rollaole skrev:Ja, men jeg trur ikke dem går i underskudd! :wink:

Men, samma det.. blir sikkert et knakanes bra treff! :P
Man driver heller ikke butikk for å gå i underskudd :wink:

Treffet blir nok gromt det, satse på godt vær da. Våkna for to år siden, med snø rundt teltet.. :?

#167466  av soltec

Eg forsto ikke helt dette her, eg skal komme fredags kveld til våler og være til søndag, parkere med bil, utstille, overnatte og kjøre på bane det blir da en total pris på hele:

Gatebil festivalbillett 650kr (gjelder dette overnatting med telt?)
Gatebil campingbillett 500kr
Utstilling for bil på treff billett: 250kr
Kjøring på bane: 350kr

Total 1750kr ??

Eller tar eg helt feil no??

Hvilken biletter skal eg da ha og ikke ha?

#167476  av sindrejl

soltec skrev:Eg forsto ikke helt dette her, eg skal komme fredags kveld til våler og være til søndag, parkere med bil, utstille, overnatte og kjøre på bane det blir da en total pris på hele:

Gatebil festivalbillett 650kr (gjelder dette overnatting med telt?)
Gatebil campingbillett 500kr
Utstilling for bil på treff billett: 250kr
Kjøring på bane: 350kr

Total 1750kr ??

Eller tar eg helt feil no??

Hvilken biletter skal eg da ha og ikke ha?
stryk 250,- på utstilling.. men fremdeles jæskla dyrt da.. uansett hva man sier om at det må til... ;)

#167542  av dca

jeg har jo meldt meg på med bil på utstilling! da må jo for svarte inngangen for meg å være innkludert!!!!!! bilen kommer seg jo ikke inn uten meg...
eller er de så idioter at de tar 250kr + 180 i inngang for meg???

#167543  av sindrejl

dca skrev:jeg har jo meldt meg på med bil på utstilling! da må jo for svarte inngangen for meg å være innkludert!!!!!! bilen kommer seg jo ikke inn uten meg...
eller er de så idioter at de tar 250kr + 180 i inngang for meg???
var det jeg også stussa på.. om man må betale for både inngang og for utstilling..

#167564  av Rollaole

Har sendt mail til gatebil redaksjonen og hørt om man skal betale 250kr og 180 kr, eller bare 250kr for bil&person..

Venter i spenning! :)

#167725  av Rollaole

Her er svaret jeg fikk fra leif nilsen, ifra gatebil.

Hei

Det er helt korrekt.
For bilen din så er det 250 for hele helgen inne på området.
Vanlig parkering for bilen din utendørs ville vært 150,- Så en 1000 lapp ekstra for å stå inne
føelr vi det er verdt.

Dagsinngang for personer kommer i tillegg - og det er 180,- pr dag..'

#170157  av sw20

1000 kr for å stå inne??

no e det mye rot her!

ÅRETS FØRSTE GATEBILTREFF! Vålerbanen 26-28 mai!!

Gatebil On Ice var en kjempe- suksess! Men nå er det på tide med litt blårøyk og lettkledde babes igjen! Vi begynner sesongen som vanlig på Norsk Trafikksenter / Vålerbanen i Solør. Kryss av denne helgen i kalenderen. Ta med alle dine bilinteresserte og festglade venner til Norges råeste bilarrangement i 2006! Hvor du blant annet kunne kose deg med:

- Banekjøring med Gatebiler
- Camp hele helgen
- Premiering i mange klasser.
- Show med årets Gatebilbabe.
- VÃ¥lersladden
- Drifting
- Prøv din egen gatebil på banen
- Den absolutt råeste festen på festivalområdet/Aftertrack
- Farbror Fläsk spiller for oss igjen!
- Masse stands. Det siste innen styling, tuning, bilstereo, verktøy, effekter, dekor ++
- Extremeserien med supergromme gatebiler.
- Gatebil Racing Serie

Utstilling
På alle Gatebiltreff vil en jury bedømme de utstilte bilene. Dette skjer lørdag mellom 10.00 og 14.00. Juryen vil vektlegge det eieren har gjort med sin bil i forhold til modifikasjoner og lignende. Vi legger særlig vekt på entusiaster som har gjort noe eget med sin bil, egne løsninger, spesiallagde deler osv.
En ny bil ?rett fra butikken? har liten sjanse mot en som har et individuelt preg. Juryen går definitivt ikke etter pris når vi vurderer biler.
Helheten har mye å si, at ting er montert på en ordentlig måte og at bilen bærer preg av å bety noe for eieren.
Vask og shine har mye å si for helhetsinntrykket dommerne får av bilen.
Gatebil?s utstillings jury består av entusiaster som har en ulik forankring til bilinteressen, og dermed utfyller de fleste smaker og stiler godt.
Premieutdeling blir annonsert på speakeranlegg, vanligvis mellom 16.00 og 16.30. Pokaler og blomster til vinnerne. Premier ettersendes ikke.

VÃ¥lersladden!
Er du glad i å sladde? Delta i det prestisjetunge Vålersladden! Finn frem de gamle dekka etter farmor som garantert ryker! Her er det om å gjøre å gå fra tre piruetter over i en heftig breisladd! Vinneren stikker av med en flott premie samt masse heder og ære!
Regler for VÃ¥lersladden.

Drifting
Drifting er på full vei inn i Norge. Dette har blitt veldig populært i utlandet, spesielt i Japan, England og USA. Drifting går ut på sladde bilen kontrollert rundt en bane eller rundt kjegler som er satt opp. Grenen kjøres på asfalt og dømmes utifra stil og presisjon, fremfor tid. Drifting er en gren som tar alle høydepunktene fra tradisjonell motorsport og komprimerer det i en actionfyllt pakke..
Man trenger ikke melde seg på for å kjøre drifting - kun være påmeldt til banekjøringen ellers.

Gatebil Racing / Extreme
I tillegg til løp i Gatebil Racing Serien skal det også denne gangen kjøres Extreme-serie. Her kan du vente og se flere av Nordens råeste gate og racingbiler.

Skal du kjøre på bane - husk å ta med hjelm og førerkort!

Firma - Lei standplass!
Ønsker du å profilere firma eller selge div. produkter for gatebil-markedet, kan du leie en standplass. Kontakt johan@gatebil.no for pris og mer info.

Hotell.
Ta kontakt med Elverum bookingkontor på tlf. 62 41 55 67. Vi anbefaler de av dere som ikke har booket hotell å ta med egne campingvogner/biler.

Veiforklaring
Vålerbanen ? Norsk trafikksenter ligger under 2 timer fra Oslo, og 40 minutter fra Hamar. Følg E6 og ta R3 mot Elverum. Følg så R20 mot Braskereidfoss.

Camping/festival-området
Vi legger stor vekt på å utvikle camping på Vålerbanen i retning av et festivalområde (som på Rudskogen). Vi ønsker alle hjertlig velkommen til å bo her! Det vil bli satt opp fellesgrill, dusjer og toaletter. I kiosken vår vil det bli servert: pølser, burgere, kaffe, mineralvann og øl. I tillegg selger vi baguetter til frokost hver morgen.
OBS: Det er forbudt med engangsgriller grunnet regler fra brannvesnet. Mopeder, scootere, ATV etc. er ikke tillat inne på området.

Aftertrack
Vi testet Aftertrack på Vålerbanen for første gang i fjor! Det fungerte veldig bra, derfor gjentas det i år. Når banekjøringen er over flytter vi folket inn på et eget område hvor man kan kjøpe seg mat og drikke, show med Glenn Rodney og Gatebilbabes, DJ, Farbror Fläsk - Sveriges kuleste liveband!
Ã…pningstider Aftertrack:
- Fredag 17-02
- Lørdag 17-02
Gratis inngang - krever festivalbillett!

Fyllekjøring vil bli anmeldt. I tillegg til våre vakter vil politiet vil være til stede. Slossing, dårlig oppførsel etc. tolereres ikke og resulterer i utestengelse fra alle Gatebils arrangementer til evig tid.

For kollektiv transport sjekk: http://www.trafikanten.no/ - buss og tog til VÃ¥ler.

Bane-området:

Torsdag
0900 - 2100 Rigging for firmaer som skal ha stand

Fredag - Portene åpne fra kl. 12:00 til 20:00
1200 - 1215 Oppvisning Extreme
1215 - 1300 Banekjøring gatebiler
1300 - 1315 Oppvisning drifting
1315 - 1400 Banekjøring gatebiler
1400 - 1415 Oppvisning Extreme
1415 - 1500 Banekjøring Gatebiler
1500 - 1515 Oppvisning drifting
1515 - 1600 Banekjøring gatebiler
1600 - 1615 Oppvisning Extreme
1615 - 1700 Banekjøring gatebiler
1700 - 1745 Banekjøring gatebiler
1745 - 1900 Kvalifisering Racing Extreme
1900 - 2000 Trening VÃ¥lersladden
1200 - 1900 Utstilling

Lørdag - Portene åpne fra kl. 08:00 til 18:00
0830 - 0845 Extreme
0845 - 1000 Banekjøring gatebiler
1000 - 1100 Løp: Racing serie / Extreme
1100 - 1300 Banekjøring gatebiler
1300 - 1315 Extreme
1315 - 1400 Banekjøring gatebiler
1400 - 1415 Drifting
1415 - 1500 Banekjøring gatebiler
1500 - 1515 Extreme
1600 - 1615 Drifting
1700 - 1715 Extreme
1715 - 1800 Banekjøring gatebiler
1600 - 1630 Premieutdeling m/gatebilbabes
0800 - 1800 Utstilling

Søndag - Portene åpne fra kl. 09:00 til 18:00
1215 - 1315 Banekjøring gatebiler (obs 90db)
1315 - 1400 Racing serie / Extreme
1400 - 1515 VÃ¥lersladden
1600 - 1615 Extreme
1700 - 1715 Drifting
1715 - 1800 Banekjøring gatebiler
1600 - 1630 Premieutdeling m/gatebilbabes
0900 - 1800 Utstilling

Gatebil billettpriser 2006

Vi har i år utviklet et nytt billettsystem i tillegg til å ha inngått et samarbeid med billettservice/posten om salg av billetter. Nedenfor vil dere finne de ulike billettene som er mulig å kjøpe for deg.
----------------------------------------------------
Gatebil dagbillett - gjelder kun mellom 09:00 og 18:00

Helgebillett fre-søn: 480,-
Dagsbillett fre: 180,-
Dagsbillett lør: 180,-
Dagsbillett søn: 180,-
Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden

Helgebillett fre-søn: 650,-
Helgebillett lør-søn: 450,-
Gatebil campingbillett - overnatting på området, krever festivalbillett

Campbillett Bil + telt/vogn fre-søn: 500,-
Campbillett Buss/lastebil fre-søn: 800,-
Gå til billettservice.no og få billettene sendt rett hjem i posten.

Parkeringsbilletter: 50,- pr dag

Utstilling for bil på treff billett: 250,- (gjelder for hele perioden)

BIL og TELT = 500 kr inne på området så er det vel + utstilling for dei som vil bo nede på gokart bana og ha bilen sin der nede om dagen 250 det er for heile perioden

det skulle bli 750 kr for bil på utstilling med telt nede på utstillings plassen.. så er det ++++ dersom du skal kjøre på bane

#170178  av Morten

sw20 skrev:BIL og TELT = 500 kr inne på området så er det vel + utstilling for dei som vil bo nede på gokart bana og ha bilen sin der nede om dagen 250 det er for heile perioden

det skulle bli 750 kr for bil på utstilling med telt nede på utstillings plassen.. så er det ++++ dersom du skal kjøre på bane
Quote: "Gatebil campingbillett - overnatting på området, krever festivalbillett "

"Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden: Helgebillett fre-søn: 650,-"

Blir jo isåfall 650,- + de 750 du regnte = 1400,- :roll:

#170210  av sw20

men mener dei at du førs skal betale for å sove og campe inne på utstillings plassen også betale for å vere der i tilleg????

meiner på at de ikkje var slik i fjord....

#170288  av Morten

sw20 skrev:men mener dei at du førs skal betale for å sove og campe inne på utstillings plassen også betale for å vere der i tilleg????

meiner på at de ikkje var slik i fjord....
Nye regler i år såvidt jeg har forstått, INGEN får sove inne på området. Det blir avstengt om kvelden og åpner igjen på kvisten, dvs. alle må bo på campingen. :( Festivalpasset er billetten for å komme inn på området på dagtid. Er en laaaaaaang tråd som bl.a. inneholder dette på gatebil forumet.

#171572  av dca

hvordan vet jeg at jeg er påmeldt forresten? har ikke fått no mail eller no fra dem!?

noen som veit?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7