Nå må dere slutte å klage...
Jeg har vært på nesten alle Gatebiltreffa, og jeg synes Gatebil bare blir bedre og bedre for hvert år. Hvis de skal klare å holde en høy standar
må de luke ut å samle det grommeste av gatebilene i Norge. Dette er til glede både for utstillere, klubbene, publikum og de som tidligere ikke har våget seg ut på banen blant "rått og røti". Gatebil har vokst enormt de siste åra. Vi er nok ikke alene om å ha følt det kaotisk til tider, eks i fjor på Rudskogen da vi kom tilbake etter å ha fylt bensin og vi nesten ikke kom inn igjen. Nå har det vært klaging over "udugelige" funksjonærer, køer, priser, fulle folk osv, når Gatebil prøver å gjøre noe med det (det koster), så er f** meg det også gæli... Husk at Gatebil har utviklet seg fra å være et biltreff til en fantastisk bilfestival
Selv om jeg er jente har jeg stor glede av Babes og Farbror Flesk på kvelden. Dette kan fort misforstås, men jeg er godt gift så jeg lar det gå

Til dere som ikke liker prisene, køer, babes, fulle folk, Farbror Flesk mm finnes det nok av små treff å møte opp på...
Til sammenligning kan jeg nevne at et helgepass på Norsk Litteraturfestival koster 600,- spenn og det uten overnatting

`99 Porsche 996 GT2 look Orange
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red
viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA