TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem skal Strømstad til kjærtorsdag :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#166357  av Apsis

Blir nok en tur til strømstad ja, eller blir iallefall en street i Halden på kvelden.
Toyotaløs som jeg er blir jeg å se i en mørkerød Hyundai Coupè eller en rød CRX v-tec.

Hvis meninga er en helt vanlig tur til sverige er ikke svinesund/strømstad stedet å dra på skjærtorsdag. ;) Hvis du vil se mye biler (og et par fulle folk også for den saksens skyld :roll: ) så er det større sjanse for en vellykket tur.

#167079  av BT-GTI

makan sverige var fælt, slittne biler burde fikses eller høgges ikke ragges av fulle folk! syntes synd på de bila...

halden betår tror jeg av folk som har blitt stående fast i 1950 årene det eneste som betyr noe er v8 bigblock. de skjønte ingen ting når det kom 2 s13 (ene som står på forsida av maxpower) og en s14 og min. turbo veit di hva f er....
men moro å se fulle jenter på taket av en sliten ascona :lol: , tror ikke de fikk igjenn taket når de skulle hjem... :D